ثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضلثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضل، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

ثنا خانم مهربون

ثنای من راه افتاد. دست و هورااااااااااااااااااا

1392/11/5 23:48
نویسنده : مامان ثنا
502 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به جوجه عزیز خودم. دردت به جونم بخوره الااااااااااهی بالاخره انتظارمون برای دیدن قدم های خوشکلت به سررسید و  شنبه هفته گذشته یعنی 1 بهمن در 1 سال و 9 روزگی شروع به راه رفتن کردی. اینقده خوشکل راه میری که نگو. تازه هنوز راه نیفتاده میخوای بدویی. مامانم اینقد عجله نکن. به موقعش بدو هم میکنی. خلاصه این خبر خوب تو پست قبلی جاموند . ببخشید 

چند تا کار جدید هم میکنی. بهت میگم دستتو بده ببوسم. دستتو میاری جلو بعدش من سرمو بالا میبرم و میگم به به . تو هم اینطور میکنی.

صلوات که میفرستم تو هم دهنتو مثه من باز و بسته میکنی. 

در حال راه رفتن کلی برا خودت حرف میزنی که من هیچ کدومشو نمی فهمم.

فعلا فقط منو میبوسی. البته اونم وقتی خیلی سر فرم باشی. وقتی لباتو میزنی به لپام اینقده کیف میکنم که نگو . حیف که هنوز بوسات صدادار نیستن. 

آب که میخوای دهنتو تند و تند باز و بسته میکنی.

کلی کارای دیگه هم میکنی که من الان تو ذهنم نیست. یادم بیاد کم کم مینویسم. هزار تا بوس برای تک دختر نازنینم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

خاله لیلا
8 بهمن 92 21:55
تبریک تبریک و هزاران تبریک به این دخمل خانم زرنگ
مامان ثنا
پاسخ
ممنون خاله لیلا جونم
خاله ی آریسا
10 بهمن 92 10:41
تبریک میگم عزیزم تاتی تاتی کردنت مبارککککککککک
مامان ثنا
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان نازنین زهرا
13 بهمن 92 14:07
عزیزم راه رفتن دخملی رو هم تبریک می گم ان شااله پله های موفقیت و یکی یکی بالا بره
مامان ثنا
پاسخ
مممنون عزیزم. ایشالله نازنین زهرای شما هم مینطور
خاله لیلا
14 بهمن 92 10:43
بابا مامان وحیده خانم تمفل....کجاییییی....زودی بیا عکسای ثنا جونو بذار برا تولدش نکنه نگرفتی تولد کلک...
مامان ثنا
پاسخ
سلام خاله. متاسفانه به دلیل مریض شدن من و ثنا به تعویق افتاد. ایشالله این هفته یا هفته آینده تفلد دخملمو میگیریم
خاله عاطی
14 بهمن 92 12:06
مامان تنبل کی میخوای وبلاگ حنارو اپ کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به زودددددددیییییییی
ღمامان على اكبرღ
15 بهمن 92 15:13
آفرین ثنا خانم مبارکه
مامان ثنا
پاسخ
ممنون خاله
آیسان مامان ماهان
16 بهمن 92 8:28
مبارکه عزیز دلم این قدمهای نازی که رو زمین عزیز خدا میزاررررررررررررررررررری
مامان ثنا
پاسخ
مرسی خاله
آیسان مامان ماهان
16 بهمن 92 8:29
مامان ثنا جونی از این اتفاق بهترین حس خوشحالی رو تو داری،این حس زیبا نوش جونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت
مامان ثنا
پاسخ
دقیقااااااااااااا
آیسان مامان ماهان
16 بهمن 92 8:30
وای ثنا بانو چه عجله ای خاله..خوب که راه افتادی بدو بدو هم میکنی الان برات خطرناکه عزیز دلللللللللم
آیسان مامان ماهان
16 بهمن 92 8:31
این آب خواستن ثنا جونی خیلی باحال بود یاد ماهی افتادم خخخخخخخخخخخخ
سپیده مامانه پارسا
16 بهمن 92 13:37
مبارکههههههههههههههههههههه
فرزانه مامان علی اکبر
16 بهمن 92 21:14
ماشاااااااااااالله هورررررررررراااااااااااااا