ثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضلثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضل، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

ثنا خانم مهربون

تولد 1 سالگی ثنای عزیزم

1392/11/26 23:20
نویسنده : مامان ثنا
670 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر نازنینم. عروسک خوشکلم و همه دوست جونای مهربونم. بالاخره تولد عزیزم برگزار شد . بیشتر از این منتظرتون نمیذارم. بریم سراغ عکسا: اول از همه عکسایی که خودم برای دخمل طلا درست کردم. چه شب بیداری هایی که من پای این عکسا نکشیدم ثنا جونم. نگاه کن و حالشو ببر:

 این عکسو به عنوان یادگاری تولد به همه مهمونای عزیزمون دادم:

 

 

 

 

 

 

 چطور بودن عکسا دوست جونا؟ قابل تحسین هستن یا نه؟

تولد دخمل طلا با تم خاله ستاره بود. کلی فکرکردم که چه تمی بذارم که هم جدید باشه و هم قشنگ. بعد از یکی دو ماه تفکراوه تم خاله ستاره رو انتخاب کردم. اینم تزئیناتی که همشو خودم انجام دادم. به قول عزیزجون نمی دونم برای عروسیت چیکار کنم. این تولد 1سالگیت بود اینقد زحمت کشیدم. دیگه عروسیتو باید از حالا به فکرش باشمزبان

 

ریسه عکسای 1 تا 12 ماهگیت:

اینم کیک خاله ستاره. هرچند اونطور که دوست داشتم در نیومده بود. ولی به هرحال بد نبود

ثنا و ریحانه خانوم

خیلی ناراحتم که اصلا عکس درست و حسابی نگرفتیم. من و شما و باباجون وحتی خودت تنها. عکسا همه تار افتاده چون خودم عکس نگرفتم. ایشالله تولدای بعدی فقط خودم عکس میندازم.

و اما هدایا:

هدیه من و باباجون به دختر گلمون یک عدد ربع سکه بانکی بود. ایشالله مبارکت باشه نفس مامان و بابا.

عمه زینب هم حسابی گل کاشت و یه پلاک بهت هدیه داد. 

خاله سمیه هم این بلوز و شلوار قشنگو بهت هدیه داد.

اینم هدیه خاله انیس که عکس رو شاسی هنر دست خودشه:

هدیه دایی مهدی. دایی باباجون

 

هدیه خانم موسوی همسایه طبقه بالا. دستش درد نکنه:

اینم هدیه خانم علیزاده همسایه دیگمون.

بقیه هدایا هم نقدی و سکه پارسیان بودن.دست همگی درد نکنه. 

اینا هم یادگاری های تولدت هستن که به مهمونامون دادیم.

 

یه دفتر خاطرات هم برات گرفته بودم که مهمونا برات یادگاری بنویسن:

دوست داشتم باهمه نی نی ها عکس بندازی. ولی بازم یادم رفت. ببین میتونم از تو فیلما عکس خوب جدا کنم تو یه پست دیگه بزارم یانه؟

پذیرایی هم میوه و دسر و کیک و ساندویچ بود.

برای هر ماهت هم یک کلیپ آماده کرده بودم. البته به عمو محمد یاد دادم که چطور بسازه. و عمو محمد زحمت ساختن کلیپ هل رو کشید. دستش درد نکنه. اگه وقت کنم یه فیلم کوتاه هم از تولدت میذارم.

راستی یادم رفت بگم ماشالله بهت خیلی دختر خوبی بودی و حسابی باهام همکاری کردی. کلی همرقصیدی و مهمونا رو مستفیض کردی. البته من 500 صلوات نذر کرده ببودم که تو تولد بداخلاق نشی. آخه همه میگفتن 1 سالگی نی نی ها خیلی اذیت میکنن. ولی انگار خداروشکر 500 صلوان کار خودشو کرد و فرشته نازنینم حسابی دختر خوبی بود. دست گلت درد نکنه مامان جونم.

اینم عکسایی که از تو فیلم جداکردم.کیفیتش خوب نیست . ولی به هر حال کاچی بعض هیچیهناراحت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

آیسان مامان ماهان
28 بهمن 92 9:00
واااااااااااااااااااای خدای من چه عکسهاااااااااااااااااییچه تولدیییییییییییییییییی
آیسان مامان ماهان
28 بهمن 92 9:01
دستت طلا وحیده جونم واقعا عکسها محشر شدن
مامان ثنا
پاسخ
ممنون آیسان جون. اینقد تعریف نکن . باد کردم
آیسان مامان ماهان
28 بهمن 92 9:03
میشه به مام یاد بدی چجولی عکسها لو اینجولی خوسگل کلدیییییییییی؟؟؟
مامان ثنا
پاسخ
یعنی به نظرت یه دوزه فشرده کلاس 1 ماهه رو میشه از طریق وبلاگ آموزش داد؟ بعیییییییییید میدونم. نظر خودت چیه آیسان جون؟
آیسان مامان ماهان
28 بهمن 92 9:03
عالللللللللللللللللللللی بوووووووووودن،،بیییییییییییییست بییییییییست
آیسان مامان ماهان
28 بهمن 92 9:05
تولدت مباررررررررررررک ثنا جووووووونی
آیسان مامان ماهان
28 بهمن 92 9:07
هدیه هاتم مبارک خاله،دست مهموناتونم درد نکنه
آیسان مامان ماهان
28 بهمن 92 9:08
500 صلواتت ساخته خخخخخخخخخخخخخولی خدایی خوب هنرمندیاااااااااااااا
مامان ثنا
پاسخ
ممنون. هنرمندی از خودته عزیزم
خاله لیلا
28 بهمن 92 10:18
به به....به به...چه تولدی...چه عکسایی...چه تزییناتی...وچه مامان با سلیقه ای... مبارکت باشه ثنایی خوشگل...ما که حسابی کیفور شدیم از این عکس ها و کلا این پست زیبات... ایشالا همیشه به خوشی باشهههههههههههههه....... جوجوخانم شما چه دخمل نازی هستی ایشالا صدسال عمر با عزت عزیزم......
مامان ثنا
پاسخ
ممنون خاله لیلا جونم