ثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضلثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضل، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

ثنا خانم مهربون

گل خوشکلم 17 ماهگیت مبارک

1393/3/29 8:39
نویسنده : مامان ثنا
1,588 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان. جون دلم. عروسکم. ببخشم که دیر به دیر وبلاگتو آپدیت میکنم. این روزا حسابی درگیرم. ولی شاید تا 2-3 ماه آینده بازم وقتم آزادتر بشه و بیشتر آپدیت کنم. تو این مدت ماشالله به جونت اینقد بزرگ و خانوم شدی که مطمئنم نمی تونم همه بزرگ شدناتو بنویسم. ولی تاجایی که یادم میاد می نویسم.

ماشالله از نظر زبونی خیلی پیشرفت کردی و اکثر کلمات رو که 1 یا 2 بخشی باشن تکرار میکنی. امیدوارم هر چه زودتر شروع به حرف زدن بکنی. برای شنیدن جملات قشنگی که از دهنت بیرون میاد لحظه شماری می کنم همه کسم. اسم خودت رو اینقد قشنگ تلفظ میکنی که نگو. دهنتو جمع میکنی و میگی نههههههههه نا(ثنا) . اگه وقت کنم فیلمشو میذارم تو وبلاگت.

تا به حال 4 دندون بالا و پایین رو داشتی و الان 1 دندون آسیاب بالا راست و یکی پایین چپ زدن بیرون. مبارک باشه عمر مامان. دیروز صبح که از خواب بیدار شدی خیلی بد عنق بودی و همینطور گریه می کردی. باباجون ازت پرسید جاییت درد میکنه. اینقد قشنگ گفتی اوهوم که نگو. بعد پرسید کجات؟دستتو کشیی به سمت دهنت. دردت به جونم که دیگه همه چی میفهمی. خداکنه بقیه مرواریدات هم اینقد آروم و بی صدا بزنن بیرون که من متوجه نشم.

کلا علاقه زیادی به بالارفتن داری و تا به حال تمام مناطق مرتفع خونه مثلا صندلی غذات روی دوگل میزام که گذاشتم رو هم سر میز کامپیوتر رو به تنهایی فتح کردی . حیف که من دیر رسیدم و  وقتی رسیدم تو فتحشون کرده بودی و من مات و متحیر که چطور تونستی این کارو بکنی. خلاصه دیگه هیچ جایی از دستت در امان نیس. تو 3 سوت چنان ریخت و پاشی میکنی که هر کی ببینه فکر میکنه 1 ماهه خونه به هم ریختست. همش من جمع  میکنم شما دوباره پهن میکنی. قربونت بشم . میدونم یه روزی دلم برای همه این کارات تنگ میشه. برا همین دوست ندارم خیلی گلایه کنم. داری کودکی میکنی مامانم. خوش باش برای خودت. حالا کمی هم خونه ما به هم ریخته باشه. فدای سرت . به هیچ جای این دنیا بر نمی خوره. 

و اما بریم سرغ عکسات نازنینم.

اینجا تولد آقا جون بود که شما و امیر حافظ سر پای آقاجون نشستید:

خودت لپ خودتو چشیدی. احتمالا از خودت حرصت گرفته و هیچ کاری جز اینکار از دستت بر نمی اومده:

وقتی میریم خونه آقا جون اینا یکی از جاهایی که تمایل دارید تو و امیر حافظ بشینید زیر گل میزه. آخه من نمی دونم ماااااااااااااااااااادر این همه جا چرا اونجا با این همه سختی؟؟ یکی دیگه از جاهایی که دوست داشتید بشینید زیر تلویزیونیشون بود که خدا روشکر عوضش کردن.

اینجا هم تازه از خواب بیدار شده بودی و رفتی روی تختت و همه لباساتو در آوردی:

قربون قیافت بشم که شیطنت ازش می باره:

بعد از اینکه تصمیم گرفتم از شیر بگیرمت یکی از راه هایی که ظهرا می خوابیدی نشستن پای خاله ستاره بود که به بعد از کمی از فرط خستگی چشات می افتاد رو هم و خوابت میبرد. اینم یه نمونش:

راستی اینم بگم که نتونستم کامل از شیر بگیرمت. فعلا خداروشکر فقط موقع خواب ظهر و شب میخوری و در طول روز خیلی کمتر میگی. اگر زیاد اذیتم نکنی و دختر خوبی و باشی و خوب غذا بخوری  منم مامان خوبی میشم و تا 2 سالگی به همین منوال بهت میدم دخترکم.

 

نشسته بودی و ماست می خوردی. کلا مستقل شدی و بیشتر دوست داری خودت بخوری. ماهم زیاد بهت گیر نمیدیم. اینجا بعد از خوردن ماست پات رو هم زدی تو ش و پات رو میخوردی. حالا حتما مزه متفاوتی داشته که اینقد خوشت اومده بودچشمک

به دلیل کمبود امکانات و کمبود فضا خودمون یه سرسره برات درست کردیم به این خوشکلی:

خوشکله . نه؟ چقدم لذت میبری از این سرسره بازی. به مدلای مختلف از سرسره بالا میری و پایین میای. تازشم سرسره متحرکه و شیبش براحتی کم و زیاد میشه.

ورزش صبحگاهی همراه با باباجون: 

قربون انعطاف بدنت بشم ژیمناستیک کار من

اینم یه نمونه از فتوحات ثناجونم. رفته بودی تو اتاق و در اتاق رو هم بسته بودی . 

خداروشکر نفسم. بالاخره موفق شدم آپدیت کنم. دست و هوراااااااااااااااااا برای خودم

پسندها (5)

نظرات (21)

مامان و آیلین
29 خرداد 93 9:57
سلا م عزیزم وبلاگ قشنگ و دختر نانازی داری دوست داشتن به وبلاگ ما هم سر بزنید امیدوارم بتونیم دوستان خوبی برای هم باشیم .
مامان ثنا
پاسخ
ممنون. ایشالله
خاله عاطی
31 خرداد 93 8:36
من دلم واسه نینی حناااااااااااااام تنگ شده .......................... نامردا هیچ کس نمیاد پیشمون ...........................
مامان ثنا
پاسخ
کمی دیگه صبر کن. فرج نزدیکه انشالله
خاله لیلا
31 خرداد 93 13:51
وای عزیزم چه ناز شدههههههههههههههه....این خانم شیطون.... ماست خوردنت منو کشته ثنابانوووووووو....بوسسسسسسسس یه توصیه به خاله عاطی اینکه عزیزم چاره ای نیست راه دور هینه دیگه..چارش فقط اینکه خودت نی نی دارشی و بی خیال خواهرزادههههههههههههه شرمنده مامان ثنا که تفرقه میندازما.....
مامان ثنا
پاسخ
ممنون خاله لیلا جون. منم موافقم. کاریش نمیشه کرد.....فقط همونی که خودت گفتی لیلا جون
خاله عاطی
1 تیر 93 9:07
واقعیتشم همینه که منم دست به کار شدم ..... ایشالا تا چندماه دیگه نینیم که اومد دیگه منم راحت میشم ..... ولی قربون حناییم بشم اونم چندماه پیشم بوده ازهر کی که بگذرم از اون که نمیشه گذشت .....
مامان ثنا
پاسخ
ااااااااااااااااا. بسلامتی. لو دادی پس. مبارک باشه. من می خواستم بگم. گفتم خودت بگی. ایشالله بسلامتی بیاد. هییییییییییییییی. خاله عاطی یادش بخیر. چه روزگاری داشتیما
خاله عاطی
2 تیر 93 9:00
قدر منو بدون میرفتی کلاس فتوشاپ .... کار داشتی میوردمش خونه خودم .... بهش بستنی میدادم بی اجازه ..... عمو امین باهاش بازی های وحشتناک می کرد.... باهاش فیلم حضرت موسی رو بازی کردیم .... قربونش برم خودش کیف میکرد..... ولی هیچ وقت اون روزی رو که باباش میخواست گوشواره هاشو بزاره گوشش و چقدر ترسیده بود رو یادم نمیره ..... قربونت برم حنایی کاش بزرگ میشدی این روزا یادت میموند...
مامان ثنا
پاسخ
آخ گفتی. دلم یه ذره شده برای اون روزاش. الهی من دورش بگردم
خاله لیلا
4 تیر 93 13:58
یعنی چیییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یعنی بارداری خاله عاطی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟حالا یه چیزی گفتم چه حرف گوش کن به سلامتی ایشالا 9 ماه رو به سلامتی بگذرونی عاطی جون.... مبارک مامان ثناجون خاله دی دوباهههههه
مامان ثنا
پاسخ
آره خاله لیلا. خاله عاطی نی نی داره. هنوز کوچموله نی نیش.ایشالله بسلامتی نی نیش به دنیا بیاد
خاله لیلا
4 تیر 93 14:00
حالاچند وقتته خاله عاطی جون؟
مامان ثنا
پاسخ
خاله لیلا فکر کنم 3ماه
خاله عاطی
4 تیر 93 16:48
نه من در15 هفتگی بسر میبرم ایشالا هفته دیگه 4 ماهم تموم میشه ...... ایشالا که نی نیه منم صحیح و سالم به دنیا بیاد ...... و یه نینیه خاله دیگه هم اضافه بشه ......
مامان ثنا
پاسخ
انشالله
خاله لیلا
7 تیر 93 18:21
وای به سلامتی خاله عاطی جون ....هزارتا تبریککککککککککککککککککک........... و به نی نی ت بگو برا مام دعا کنههههه
مامانی ماهان جون
20 مرداد 93 9:41
هر کاری کدم نتونستم بیشتر از این تو قهر بمونم..چیکار کنم مهربونم در حد لالیگا خب..........سلام ثنا بانوی خودمون..با مامانشم که قهریم اما سلام
مامان ثنا
پاسخ
سلام آیسان جونم. قربون مهربونیت. ممنون که باهام آشتی کردی.
مامانی ماهان جون
20 مرداد 93 9:41
ای جاااااااااااانم چه از ته دلم میخنده با دو تا دندون جلوییش
مامان ثنا
پاسخ
آره قربونش بشم. یه کارایی میکنه خاله که نگو. حیف که مامان تنبلش نمیشینه کاراشو بنویسه
مامانی ماهان جون
20 مرداد 93 10:02
ای جانم نهههههههههه نااااااااا جونم
مامان ثنا
پاسخ
بهش میگم عشق من کیه؟ میگه نه نا. میگم جون من کیه؟ میگه نه نا. هر چی بهش میگم کیه میگه نه نه. میدونه همه وجودمه قولبونش بشم
مامانی ماهان جون
20 مرداد 93 10:03
ای ول مامان مهربون چه حرف قشنگی...هر جور که دلت میخواد کودکی کن ثنا بانو با این مامان مهربونی که داری
مامان ثنا
پاسخ
مامان مهربون چند وقت کمی کلافه شده از دست شیطنت های ثنا خانوم. آغا حرفمو پس میگیرم. من نادمم
مامانی ماهان جون
20 مرداد 93 10:04
تولد آقا جون مبارکسایشون همیشه روس شما و نوه ها ایشالله
مامان ثنا
پاسخ
خیلی ممنون. انشالله
مامانی ماهان جون
20 مرداد 93 10:04
ههههههههههههههههه ماست خوردنتووووووووووووووووووو
مامانی ماهان جون
20 مرداد 93 10:05
عجب سرسره خونگی
مامان ثنا
پاسخ
بفرمایید سرسره
خاله لیلا
3 شهریور 93 20:16
مامان تنبل ثناخانم کجایی...خبری ازت نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ راستی جنسیت خواهرزاده جونت معلوم شده دیگه نه؟
مامان ثنا
پاسخ
سلام لیلا جون. بخدا اصلا وقت نمیکنم آپ کنم. حسابی شرمنده دخملم شدم. انشالله به زودی با کلی عکس و مطلب جدید میام. بله . خواهرزاده جون پسمل نشریف دارن
مامانی ماهان جون
6 شهریور 93 10:11
ثنا جونی نازم روزت مباااااااارک
آقايون و خانوماي شيك پوش
7 شهریور 93 10:43
فروشگاه اينترنتي مارال ، عرضه كننده انواع شال و كلاه و عروسك و ست آتليه و ..... بافتني ارزان و شيك و مدرن . از فروشگاه اينترنتي مارال ديدن نماييد : http://redheart.hamvar.ir
خاله لیلا
7 شهریور 93 14:37
به سلامتی مبارکش باشه...انشاا...قدمش خیر باش و سالم زیر سایه پدرمادرش... مگه سرکار میری که وقت نمی کنی..!!!!
نی نی عکس
22 شهریور 93 13:26
ماشاالله چه نی نی نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir