ثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضلثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضل، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

ثنا خانم مهربون

ثنای گلم داره بزرگ میشه

1393/6/16 12:39
نویسنده : مامان ثنا
1,445 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلم. خوشکلم. وروجک شیطونم. بیشتر از یک سال و نیمه که کنار من و باباجونی. چقد دلم برای کوچیکیت تنگ شده و مطمئنم یه روز هم به شدت دلم برای این روزهات تنگ میشه. روزهایی که پر از شیطونی های توست. روزهایی که واقعا خسته میشم از دستت بس که شلوغ کاری و کثیف کاری میکنی. یه طرف رو جمع میکنم میبینم مشغول خرابکاری در نقطه دیگه از خونه هستی. والا من که اینقد شیطون نبودم(به گفته آقا جون و عزیزجون) این شیطنت هات سر باباجونت رفته. یه وقتایی که خیلی اذیتم میکنی به بابایی میگم بیا دخترو کمی بگیر که سرتو رفته. من که گناهی نکردم. من به این آرومی خانمی و... خلاصه معمولا سر شیطنت هات من و بابایی دعوامون میشه که تقصیر کیه که این دخمل اینقد شیطونه. یه کارای عجیب غزیبی میکنی که تو کفت میمونم. دلم خوشه در کابینت های آشپزخونه رو که با بندی بستم که دست به مواد شوینده نزنی. راه در رو پیدا کردی . میری تو کناریش که پر از سبده. یه سریشونو در میاری که جات بشه و بعد خودت میری تو سبد بزرگه میشینی و بهم میگی درو ببند. بعدشم که از همون تو میری تو کابینت بغلیش که پر از مواد شوینده است. آخه من چیکار کنم از دستت مامان جونم؟

تو غذا خوردن که کاملا مستقل شدی. اصلا اجازه نمیدی من بهت غذا بدم. تا میشونمت رو صندلی غذا با اون انگشتای کوچولوت هی میزنی رو میز صندلی غذات که غذا رو بذار اینجا . اگر هم غذا رو بشه با دست خورد و من بهت قاشق ندم گیری میدی و همش میگی ااونا ااونا و دستتو میکشی به سمت جا قاشقی که بهت قاشق بدم. قربون دختر باهوش و باکلاسم بشم من.

یکی دو باری تلاش کردی که جای آب کولر رو که تو آشپزخونست خالی کنی تو آشپزخونه که من مچتو گرفتم. خدا بهم رحم کرد وگرنه کل زندگیمو آب میگرفت. این کارو از باباجونت یاد گرفتی که میبره جای آب رو تو تراس خالی میکنه. با این تفاوت تو میخوای زحمت کمتری بکشی و بدون اینکه حملش کنی تو آشپزخونه خالیش کنی.

دست از شیر خوردن هم که بر نداشتی . یعنی من وبابا جون نتونستیم از پست بربیام و دیگه بی خیال شدیم. البته کمترش کردیم.

عاشق کارتون میکی موس هستی. روزی 10 بار نیگاش میکنی. به طوری که من و بابا جون دیگه میکی موس زده شدیم. بهش میگی میکی میکی. یعنی دقیق اینو نمیگی. ولی ما میفهمیم منظورت اینه که برام میکی میکی رو بذارید. کلا  من و شماو وبابایی سر تلویزیون دعوا داریم. چون شما میکی میکی میخوای. بابایی فوتبال و والیبال و من فیلم. حالا قراره در اولین فرصت 2 تلویزیون دیگه هم بخریم.

خداروشکر دو مرواردید دیگت هم در اومدن یعنی الان 4 تا بالا و پایین (جلو) و 4 تا هم بالا و پایین (عقب ) یعنی آسیاب ها رو درآوردی. یکی از نیشای دیگت هم داه میزنه بیرون بسلامتی.

اگر مو که بچسبه به دستت خیلی بدت میاد و تا مویی به دستت چسبید هی میای میگی م م . اینقدم خوشکل میگی که نگو.

معمولا بعد از غذا خوردن لای دندونات چیز گیر میکنه و همش دهنت بازه تا منو بابایی با دستمون یا نخ دندون دندوناتو تمیز کنیم.

جدیدا عاشق حمام رفتن شدی و هر وقت میبرمت که پوشکتو عوض کنم گیر میدی که آب بازی. قبلا که حمام میبردمت آب که می ریختم رو سرت دادت در میومد . ولی حالا راه حلشو پیدا کردی که آب تو چشات نره. گردنتو کاملا خم میکنی و کلی هم کیف میکنی خداروشکر که آب بریزم روت.

و اما کلماتی که میتونی بگی:

ننا: ثنا

شکر: خدایا شکرت

شی:شیر

دودو: مکعب های بازیت

آب بادی: آب بازی

مامانا:مامان

باباج:باباجون

عم:عمو

آقاجو:

عدید:عزیز جون

کلا تقریبا هر چی بهت بگم دیگه تکرار میکنی ماشالله به جونت البته اگر دلت باشه و سر فرم باشی

باباجون یادت داده انگشتتو میبری بالا و میگی اجاااااااااااازه.

اگر کسی اذیتت کنه و یا بیاد چیزی رو از دستت بگیره دستتو میبری جلوش و هی بهش میگی بلو بلو(برو برو)

وسایل پوشکتو میاری و خودت میخوابی روشون و مشغول عوض کردن پوشک خودت یا عروسکات میشی. خلاصه خاااااااااااااااانمی شده برای خودت.

فعلا همین قدر بسه. منتظر پست بعدی باشید با کلی عکسای خوشکل از دخترم که توی مسافرت گرفتیم.

این عکسو عمه فاطمه تو عید گرفته بود که نذاشته بودمش.

شیطنت های ثناخانومم

ثنا حان در حال انجام تحقیقات علمی

و اما ژست های ثنا جونم. قربونت بشم که اینقد قشنگ ژست میگیری مامانا.

مامانا خیلی خیلی شیطون شدی ماشالله به جونت. ایشالله همیشه سالم و پرانرژی باشی عزیزکم. ولی فکر مامان هم باش توروخدا.کمی هم به من اتراحت بدی بد نیست بخدا.

خاله عاطی برو فعلا حالی ببر ازین عکسا تا دوباره آپ کنم. کشتی منو این چند وقت هی گفتی چرا آپ نمی کنی؟برو کیف کن با دخترمزیبا

پسندها (1)

نظرات (0)