ثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضلثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضل، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

ثنا خانم مهربون

فرشته نازنینم دوستت دارم

1391/12/15 8:47
نویسنده : مامان ثنا
284 بازدید
اشتراک گذاری

ثنای زیبای من هر روز که  میگذره من بیشتر دارم عاشقت میشم. الهی من فدای چشمای نازت بشم.جدیدا خاله عاطی که میاد باهات بازی کنه بهش میخندی . انگار دیگه میشناسیش. خاله عاطی هم خیلی دوستت داره. 

niniweblog.com

اینم یه عکس خوشکل از 45 روزگیت که رفته بودیم خونه خاله عاطی . با لباس خوشکلت مثه فرشته های کوچولو شدی. اگرچه تو هر چی بپوشی خوشکل میشی.

 

 niniweblog.com

اینم یه عکس خوشکل دیگه از 50 روزگیت . الهی که لباس عروسیتو ببینم تنت عزیزدلم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان آناهیدمهربون
10 اسفند 91 0:34
آخ جون من اولین دزست نی نی توچولوواممممممممهوراااااااااااااااا
45روزگیت با هزار تابوس مباررررررررکککککککککک
مامانی ثنا عکسش که نیست


به دلیل مشکلات فنی هنوز عکسش دستم نیست
به محض اینکه دستم رسید میذارم
خاله عاطی
11 اسفند 91 20:53
الهی خاله عاطی فدات بشم مهربونم
مامان ثنا
15 اسفند 91 15:48
سلام مرسی عزیزم که بهمون سر زدید.ماشآلله به این ثنا خانوم خوشگل و ناز.مامانی همه ثنا ها ناز و خواستنیند مگه نه؟از طرف من ثنا جونو ببوس.


سلام. ممنون خاله.(از طرف ثنا جون)
آره. واقعا همینطوره. دلیل انتخاب اسم ثنا برای دختر طلا این بود که 2 نی نی که خیلی دوستشون داشتم اسمشون ثنا بود.(از طرف مامان ثنا)
عمه فاطمه ثنابانو
18 اسفند 91 23:35
سلام ثنا كوچولو
توو عكسا خيلى ناجى، همه چچون


عمه جون تازه من بدعکسم. خودم از عکسام نازترم.
خاله انیس
19 اسفند 91 21:43
سلام
واییییییییی جیگل خاله چ عکسای خوشملی داره
عزیز دلممم
دلم براش ی ذره شده
دوس دارم بخولمششششششششششش
جیگر خالش
زود بیارش اجی جون دلم براش تنگ شده


مرسی خاله جون
ثنا خانم هم دلش برا همه تنگ شده. ایشالله چند روز دیگه میایم