ثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضلثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضل، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

ثنا خانم مهربون

اولین بازار رفتن ثنا گلی

1391/12/19 8:46
نویسنده : مامان ثنا
336 بازدید
اشتراک گذاری

ثنای مامان دیروز برای اولین بار بازار رفتن رو تجربه کردی. میخواستم ازت عکس بگیرم. ولی اینقدر اذیت بودی که اصلا یادم رفت. خلاصه به این نتیجه رسیدم که فعلا فعلاها نمیتونم برم بازار. چون نفس مامان اذیت میشه. تازه امروز که از صبح ساعت8 بیدار شدی تا ساعت 2 ظهر گریه کردی. نمیدونم دلیلش چی بود . ولی خیلی برات ناراحت شدم. فقط دوست داشتی بغلت کنم و دورت بدم. خلاصه مامانو کلی اذیت کردی. حالا با سختی خوابیدی. ایشالله دیگه بیدار شدی اذیت نباشی. 

راستی جدیدا آغون گفتنت بیشتر شده . هر بار که میگی آغون من کلی ذوق می کنم. الهی من فدات شم دختر کوچولوی من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)