ثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضلثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضل، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

ثنا خانم مهربون

اولین عید ثنای عزیزم. عید دیدنی ها و تفریح ها

1392/1/13 8:44
نویسنده : مامان ثنا
341 بازدید
اشتراک گذاری

هستی مامان امسال وجود تو کنار سفره هفت سین باعث ایجاد حس غریبی در من شد . از خدا خواستم که تا وقتی زنده هستم و تا وقتی ازدواج نکردی موقع سال تحویل کنار من باشی. همش فکر می کنم اگه عروسی کردی چطور دوریتو تحمل کن. بابات میخنده میگه از حالا تو فکر چی هستی؟ الهی من دورت بگردم مامان . خییییلی دوستت دارم. عاشقتم نفسم .

اینا عکسایی هستن که تو این مدت ازت گرفتم. اینقد ز این خونه به اون خونه رفتیم که فرصت نکردم بذارم تو وبلاگت.

این عکس رو شبی که می خواستیم بریم حنابندون دختر عمه من ازت گرفتم.

niniweblog.comاین عکس شما و دختر خالت هدیه خانمه که همون شب ازتون گرفتیم.


niniweblog.com

اینم لباس عیدته . فدات بشم که شبیه فرشته ها شدی.

niniweblog.com

این عکس رو تو باغ فامیل عمو امین گرفتم همرا با بابا جونت

niniweblog.com

این عکس رو تو مهمونی که مامان عمو امین تو پادگان شهید باکری گرفت ازت گرفتم.

niniweblog.com

اینم تو همین روزا گرفتم. دقیق نمیدونم کجا بودیم؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عمه جون آيشن جووووووووووووون
11 فروردین 92 13:36
شلام ثناجووووووووووووون ماشالله تو لباش عيدت چقدددددددددددددد خگشل سدييييييي عيدت مباركككككككككككككككككك به ماهم سر بزن امروز منتظرمااااااااااا آخه تولد آيشن جونههههههههههه واست لينك ميذارم شماهم لينك كنين لطفا
عمه مریم
14 فروردین 92 15:49
سلام عزیزم ماشاالله بهت باشه لباسای عیدت چقدر بهت میان عزیزه دلم