ثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضلثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضل، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

ثنا خانم مهربون

واکسن 2 ماهگی ثنابانو

1391/12/22 8:46
نویسنده : مامان ثنا
301 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان تولد دو ماهگیت مبارک. وقتی واکسنتو زدیم خیلی گریه کردی . طوری که اشکات همین طور  سرازیر می شد. الهی دردت بیاد برای من. بعد از برگشتن به خونه کمی خوابیدی. بعدش بیدار شدی و تا 3-4 ساعت ناله می کردی. تا حالا اینطور ندیده بودمت. بعدشم کمی دمای بدنت زیاد شد ولی خداروشکر خیلی تب نکردی. البته مرتب بهت استامینفون دادم. واکسن بعدیت 4 ماهگیه. امیدوارم به خوبی و سلامتی یکی یکی واکسناتو بزنی. می دونم هر بار اذیت میشی ولی اینا به خاطر سلامتی خودته. فردا سال جدید شروع میشه. ما تقریبا 1هفته ای هست اومدیم شهرستان. امسال اولین سالیه که سر سفره 7سین همراه مایی. الهی که همیشه پیشم باشی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عمه جون مریم
6 فروردین 92 15:46
سلام ثنای عزیزم
نمی دانم چگونه باید جمله ام را آغاز کنم اما می دانم خواندن تو آنقدر زیباست که هر گونه بنویسم زیباست
چه خبر؟
از اوقات خوشت بنویس وبرایم بگو که چقدر از روزهای شروع زندگیت لذت می بری؟
من به روزی فکر می کنم که ثنای وجودم جلوی لپ تاپ ات نشسته ای باعمه مریم در حال چت کردنی
آن روز عید من است ومن مطمئنم آن روز نزدیک است
ایشالله همیشه شاد وخندون باشی
عاشقتمممممممممممممممم


سلام عمه جون
منم بی صبرانه منتظر اون روزم. ممنون