ثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضلثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضل، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

ثنا خانم مهربون

خاطرات ثنا جونم وقتی تو دل مامانی بود

1392/2/16 8:27
نویسنده : مامان ثنا
301 بازدید
اشتراک گذاری

عمر مامان قبل از اینکه به دنیا بیای من خاطراتت رو ثبت می کردم . ولی تو یه وبلاگی دیگه. وبلاگی که از 5 سالی پیش تو دوران کارشناسیم ساخته بودم. دوست دارم وقتی تونستی بخونی اینا رو هم بخونی و بدونی من از وقتی تو دلم بودی باهات حرف می زدم و با یادت زندگی می کردم و برای اومدنت لحظه شماری می کردم. چقد لذت داره وقتی خودت بشینی و 2 وبلاگی که از تو داخلش نوشتم رو بخونی و تازه نظر هم بدی و بعدش مامانی بیاد نظرت رو بخونه . وااااااااااااااااااای که چقد کیف داره. به امید اون روز همیشه برات می نویسم گل زندگی من.

ایم آدرس وبلاگه:

http://safar-tabi-enteha.blogfa.com/

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ماهان
19 اردیبهشت 92 9:06
سلام مامان خانم مهربون ثنا جون،،،چقد با ذوقي عزيزم انشالله ثنا خانم كه بزرگ شد عوض دو تا وب يه وب خوشمل برا شما و بابايي مينويسه تلافي ميشه.


ای جانم. فکر کن ثنا برای ما وب بسازه. الهی من فدای دستاش بشم که میخواد برای مامان و بابا بنویسه.