ثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضلثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضل، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

ثنا خانم مهربون

سیسمونی ثنا بانو

1392/2/22 8:38
نویسنده : مامان ثنا
1,671 بازدید
اشتراک گذاری

ثنا جونم: خیلی وقت بود می خواستم این عکسا رو بذارم ولی فرصت نمی کردم. 

این تخت خوابته همراه با تزئیناتی که برات گذاشتم و تو هم خیلی دوستشون داری ومرتب بهشون نگاه می کنی:

اینم عکس کمدته با عروسکت عسل خانوم:

این یکی تزئینات توی هاله. برای اینکه تو همه جا چیزی برای نگاه کردن داشته باشی این اتاق رو هم تزئین کردم عزیز دلم. شعرش رو خودم 1 روز کلی وقت گذاشتم تا درستش کردم. البته بابا جونت هم بعد از برگشتن از سر کار با وجود اینکه خسته بود کمکم کرد. کار دسته مامان جونمخوشمزه فقط به عشق دخمل خوشکلمون.

 اینا شعرهایی هستن که برات رو کاغذ چاپ کردیم و زدیم به درو دیوار. اگرچه الان نمی تونی بخونی . ولی می ذارم تو وبلاگت تا بعدا ببینی به عشقت چه کارها که نکردیم همه وجودم.

 

امیدوارم بعدها که اینا رو می بینی خوشحال بشی و بفهمی چقدر برای من و باباجونت مهم هستی.

خیلی دوستت داریم زندگی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

دوست مامان
10 اردیبهشت 92 11:05
خدا براتون حفظش کنه این دخمله نازو بانمکو....جوجو