ثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضلثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضل، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

ثنا خانم مهربون

بدون شرح از ثنا جونم

1392/3/6 10:02
نویسنده : مامان ثنا
420 بازدید
اشتراک گذاری

من که میدونم وقتی مامان خانوم این دوربینو دستش می گیره تا من کار جدیدی نکنم ول کن نیست

بذار ببینم چی می تونم بکنم دل مامانو شاد کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آهان فهمیدم. گرفتن پاهام . فکر خوبیه. بذار ببینم می تونم؟

انگار با دو دست نمیشه. بذار با یه دست امتحان کنم شاید تونستم.

ای والله. گرفتمش .حالا خدا میدونه با این کارم چقد دل مامان جونمو خوشحال کردم.

بذار ببینم حالا که تونستم این کارو بکنم شاید بشه کار جدیدتری هم کرد. آره. میشه. حتما میتونم. این دفعه باید سعی کنم پامو بذارم تو دهنم

هوراااااااااااااااااااااا.بارک الله به خودم. بالاخره تونستم. من که میدونم هر کاری اراده کنم مینوم انجام بدم. 

خوب شد مامان؟ دیگه بی خیال دوربین میشی؟ دست از سر ما بر میداری؟نیشخندنیشخندنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

آيسان مامان ماهان
6 خرداد 92 10:04
اي جوووووووونم حالا پيش اومد ديگه...خوب مام دل داريماااااااااااا مامان ثنايي ،ناسلامتي
آيسان مامان ماهان
6 خرداد 92 10:06
عزززززززززززززززززززززززززيز دلم ثنايي آـفرين به هنرنمايي جديدت خاله


ممنون خاله جون. شما لطف دارید
عمه فاطی
6 خرداد 92 18:19
sedqe roooone pat
اکرم ز
7 خرداد 92 21:24
پس خبر نداری ثنا خانم دل ما رو هم کلی شاد کردی آخه به شوهرم گفتم این کارو بلدی انجام بدی حالا عکسشو نشونش میدم
آفرین صد آفرین فرشته روی زمین


ممنون خاله جون
خاله ی آریسا
8 خرداد 92 9:19
مرسی از مامانی که عکسای به این قشنگی از فرشته کوچولو میندازه بووووووووووووووووووووووووووووووووس
مــآمــآنــے
8 خرداد 92 9:48
ای جونم
خدا حفظش کنه


ممنون خاله که سر زدید به وبلاگم
مامان محدثه
10 خرداد 92 0:59
ای جانم عزیز دلم چقدر نازی
مامانی ممنون که سر زدید با افتخار لینک شدید


ممنون خاله جون. شماهم لینک شدید