ثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضلثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضل، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

ثنا خانم مهربون

شیطنت های مهربان بانو

1392/3/11 23:45
نویسنده : مامان ثنا
409 بازدید
اشتراک گذاری


عسل مامان الان که دارم می نویسم بابا جونت تو راه دزفوله. برای انجام کارای اداری 3 روزی ما رو تنها میذاره. خدا پشت و پناهش باشه. من که از همین الان دلم براش تنگیده. حتما تو هم همین طوری. واماااااااااااااااااااااااااااا............................

دخمل طلا امروز کلی ترسوندیم. از صبح برای تصفیه طبق معمول 3 نفری رفته بودیم دانشگاه. دردت به جونم بخوره که هی تو رو خسته می کنم. چی کنم مامان از بس کارای تصفیه طول میکشه و ما هم عجله داریم . مجبورم برم کمک بابایی که کارا سریع تر پیش بره. تو هم خدا روشکر خیلی دختر خوبی هستی. تازه به اساتید و کارمندا دست هم میدی. امروز دکتر حسن بیگی و 2 تا از کارمندا گفتن بده کمی بگیریمش. الهی من فدات بشم که اینقد خاطرخواه داری. آخراش دیگه اینقد خسته بودی که خوابت برد و تا رسیدیم خونه تقریبا 2 ساعتی بیدار نشدی.  بعد از بیدارشدن گذاشتمت تلویزیون ببینی و رفتم دست به آب. دلم گفت کاش کریر و کمی می خوابوندم . یهو دیدم جیغت بلند شد . اینقد ترسیدم که دست نشسته اومدم بیرون. دیدم از رو کریر خودتو انداختی پایین و به شدت گریه میکنی. مردم از ترس. خاله عاطی رو صدا کردم تا بگیرتت و من دستامو بشورم. خلاصه بعد از یه گریه مفصل آروم شدی. منم همش دست می کشیدم ببینم جاییت درد نمی کنه که دیدم خدا رو شکر خوبی. خلاصه کلی ترسیدم جوجه من . اینم عکسی قبل از واقعه که مظلومانه و از فرط خستگی خوابیده بودی.

niniweblog.com

اینم عکسی از لب خوردنت. فکر کنم لثه هات اذیتن که اینقد با شدت لباتو میخوری:

 

niniweblog.com

چند تا عروسک برات گرفته بودم و زدم به یخچال. هر وقت بی قراری می کنی می برمت پیششون با اشتیاق زیاد می ری سمتشون و می گیریشون. اینقد دست دستشون کردی که پای اردکتو شکستی. از همه بیشتر اردکو دوست داری. شاید چون بزرگتره.

 

دخملی زده پای اردکی رو شکسته( بیچاره اردکی)

niniweblog.com

و اما کشمکش ثنا گلی با خاله عاطی برای نشستن داخل کریر:

 

واااااااااااااااااااااااای. چقد می چسبه تو کریر بشینی و کسی بهت دست نزنه

 

اِاِاِهههههههههههههههه. ولم کن خاله عاطی. چیکارم داری؟ حسودیت میشه برا خودم راحت نشستم. ای بابااااااااااااااااااااااا. چه خاله هایی پیدا میشه تو این دوره زمونه

 

هه هه هه. دیدی زور من بیشتر بود و نتونستی بخوابونیم. تازشم برو خودت بچه ای بیار به زور بخوابونش. چیکار من داریییییییی؟

niniweblog.com 

و این هم ماجرای ثنا بانو و بازی با عروسکاش در روروئک و....

 

بذار ببینم چکار میشه کرد با این خرسی صورتی؟

 

به به. گوش خرسی خوردن داره  ها. این نامزدای انتخابات چی میگن . کشتن مارو(در حال تماشا کردن تلویزیون)

 

چیه باز مامان جون؟ تو باز یه سوژه گیر آوردی و ههییییییییییییییی عکس میگیری؟

 

ای ول. شدن سه تا. گربه زردو  و جوجه حنایی هم اومدن.. حالا با کدومشون بازی کنم که اون یکی ناراحت نشه؟

 

از هیچ کدومتون نمیشه گذشت. همتون بیاید توبغلم عزیزای دلم

niniweblog.com

الهی من فدای دختر ناز و مامانی و بانمکم بشم. دردت بخوره تو جونم

راستی هستی مامان. چند شبی هست که بی قراری می کنی. نمی دونم چرا؟ ولی حس می کنم لثه هات اذیتت میکنن. الهی که دردت بیاد برای مامانت و تو هیچ دردی نداشته باشی.

آخه تو گل منی. تو دختر معصوم و پاک منی. نمی تونم اصلا یه ذره گریه ات رو هم ببینم.

 

تو همه وجود مامانی. گاهی فکر می کنم اگه تو وارد زندگی من و بابا جونی نمی شدی چقد زندگی ما سرد و بی روح می شد. دعا می کنم همیشه خوب و سالم کنارمون بمونی

ودعا می کنم که لثه هات دیگه اذیتت نکنن

ودعا می کنم خدای مهربون به همه کسایی که نی نی ندارن نی نی خوشکل و تپل مپل عنایت بفرماید(الهی آمین)  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مهسا مامان نورا
12 خرداد 92 0:26
وای ناز گلم ریزه میزه چقئر ماهی خاله. ما هم شما رو لینک کردیم وخوشحالیم.
فرناز/ مامان ریحانه
12 خرداد 92 1:12
هزار ماشاا... به این فرشته پاک و زیبا لینکتون کردم بانو
مامان علی اکبر
12 خرداد 92 2:11
سلام
انشاالله که بابایی به سلامتی بر میگرده.....
وای خدا بهش رحم کرده که چیزی نشد...خداروشکر

ای جانم نگاه کن چطوری خوابیده
آفرین به ثنا خانم
خاله رو شکست بده
مامانی خصوصیتو چک کن


مرسی مامان جون آقا علی اکبر
خاله ی آریسا
12 خرداد 92 8:50
عزیز دلم خیلی دخمل نازی دارید ( اسپند فراموش نشه)
عکسایی که تو کریر نشسته خیلی نازه و خوش خندس مااااااااااااااااااااااااااااااچ


با تشکر از خاله مهربون
مامان ماهان
12 خرداد 92 8:58
سلام عزيزم ،،انشالله ماموريت همسري زود و با موفقيت تموم ميشه و مياد كنارتون تا از دلتنگي خلاص بشين وبرين گردش و تفريح...مامان خانومي البته كه دخمل به اين نااااااااااااااااازي بايدم كلي خاطر خواه داشته باشه...
خاله عاطي مهربونم كه اين روزا همش گير سه پيچ ميده دخملمونو،چيكارش داري خاله جون بذا خودش ميشينه خخخخخخ


ایشالله . ممنون. نه بابا حوصله بیرونو ندارم. ایشالله همسری به سلامتی برگرده 3تایی میریم بیرون. ماهانی چطوره؟ دیگه آثاری از ناراحتی اون روز نیست که؟
مامان ماهان
12 خرداد 92 8:59
اي جونم ثنايي با اين عكساي نازت...خوب كردي خاله پاي اردكم شكستي.. همچنان قوي باش...و انشالله بزودي دندوناتم سر باز ميكنن و از دردشون خلاص ميشي


ممنونم خاله جون که مثه همیشه حمایتم می کنید
مامان ماهان
12 خرداد 92 10:00
گلم همسري كه بياد حوصلتونم ميشه...مرسي گلم ماهانيم خيلي خوب و مامانيشم حسابي بخشيده و دوباره دوست دوستيم...


آره ایشالله. آفرین به این پسر خوب و بخشنده.
فاطمخ
12 خرداد 92 10:46
سلام ...
قربونت برم جیگرم دلم برات ی ذره شده عزیزم


منم دلم برا همه تنگیده آجی فاطمه
مامان منتظر
12 خرداد 92 12:15
فداش بشم که چقدر ثنا جونم نازه ماشاااااااااالله


ممنون خاله جون
مامان فتانه
12 خرداد 92 12:51
ای جانم چه دخملی نازی دارین خدا نگهش داره براتون دوست داشتین پیش ما هم بیاین
ریحانه مامان آرمیتا
12 خرداد 92 14:18
سلام ماشاالله به دخترنازتون مرسی که به ما سر زدید
مامان ماهان
13 خرداد 92 11:49
گلم سلام..دعوتي برا بازي وبي...بيا وبم خودت ميبيني...
مامان فتانه
13 خرداد 92 13:15
خانمی مرسی از اینکه به ما سر زدین ما شمارو لینکیدیم
مامان ویهان
13 خرداد 92 14:11
ماشالله عزیزم چه ناز خوابیده.. مرسی به ما سر زدید.. با افتخار لینک هستید... دخمل نازتو ببوس
مــآمــآنــے
13 خرداد 92 22:53
فدای اون لب خوردنش ماشالله خدا حفظش کنه
مامان ماهان
16 خرداد 92 9:35
باشه گلم..اصن يه سري ديگه خودم بجات تو بازي شركت ميكنم... ثنا جونو ببوس از طرف من


اگه این کارو بکنی که خیلی هم ممنونت میشم
مریم (مامان ثناجون)
16 خرداد 92 10:15
به به چه دخملی
چه خانمی خوشمزه و خوردنی
به من هم سر بزنید خاله جون


سلام مامانی. ممنون که سر زدید. من هر چی تلاش می کنم وبلاگ شما باز نمیشه؟!!!!!!!!!!
مامان اناهید
17 خرداد 92 17:55
ثنا خانم دخمل شاه پریون چقد تو نازی ماشالااااااا
چه اهنگ خوشگلی مامانی گذاشتی
بوووووووووس واسه نانازی



ممنون خاله جون
شقایق
18 خرداد 92 1:26
هزار ماشالا به خانم ناز خودممممم


ممنون خاله. لطف دارید شما