ثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضلثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضل، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

ثنا خانم مهربون

اولین باری که ثنای عزیزم برعکس شد

1392/3/5 20:38
نویسنده : مامان ثنا
363 بازدید
اشتراک گذاری

مهربون مامان دیروز برای اولین بار خودت برگشتی و ما کلی ذوق کرذیم. حالا هم تا میذارمت رو زمین اگه کمی رو به پهلو باشی یه لحظه هم نمی مونی و بر می گردی. وقتی هم برمی گردی اینقد برات دست می زنم و کیف می کنم که تو هم انگار تشویق میشی و تند تند دوست داری برگردی. وای که چقد عاشق این کاراتم هستی من.

بالاخره من می تونم. بالاخره موفق میشم. حالا میینید

دیدی مامانی بالاخره تونستم؟

حالا برو به بابایی بگو که اینقد اصرار داشت من زود برگردم. برید تو و بابایی برا خودتون کیف کنید

niniweblog.com

تازگی هم که قر قرو شدی و جیغ می کشی و فقط یکیو میخوای دربست در خدمتت باشه و باهات بازی کنه و گرنه عصبانی میشی. دیشب گفتیم ببینیم بذاریمت تو روروئک سرگرم میشی. تو هم بدت نیومد . جغجغه هاتو گذاشتم جلوت کلی تو روروئک باهاشون بازی کردی.

اینم عکس خوشکلت تو روروئک:

 

تازه برای اولین بار چشم و چال خاله عاطی رو در آوردی و بهش نشون دادی که با کی طرفه؟خنده اینم عکس چشم خاله عاطی پس از فرو رفتن انگشت ثنایی در چشم ایشان:

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آيسان مامان ماهان
6 خرداد 92 9:06
اي جون دلم ثنا خانومي مبااااااااااارك انشالله زودي هم راه ميافتي قربونت برم..با يه چشم خاله عاطي هم اتفاقي نميافته خاله عاطي به بزرگي و مهربوني خودش ميبخشه..اين گلا هم برا خاله عاطي جون


ممنون خاله جون از حمایتتون.دیگه خاله عاطی باید عادت کنه به این کارا تا زور دخمل طلا زیاد بشه.
فاطمه
6 خرداد 92 22:59
بچه فضول ببین چشم خالمو چی کار کردی ولی خیلی جالبه هاااااااااا!!!! :-*