ثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضلثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضل، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

ثنا خانم مهربون

اولین مریضی ثنا بانو

1392/3/30 23:21
نویسنده : مامان ثنا
321 بازدید
اشتراک گذاری

مهربون ترینم. دیروز صبح که از خواب بیدار شدی کلی شی بالا آوردی. من اول فکر کردم شاید در طول شب خیلی شیر خوردی. ولی دیدم دفعت هم مثه همیشه نیست. از اونجایی که امیررضا هم مریضیش با تهوع شروع شد خیلی ترسیدم. دمای بدنت هم کم کم بالا می رفت. من هم استامینوفن بهت دادم و پاشویت می کردم  که تبت کنترل بشه. به باباجونت هم خبر دادم. اونم مرتب از سر کار تماس می گرفت و نگرانت بود . خلاصه عصر بردیمت دکتر. دکتر گفت عفونت گوارشیه. الان خیلی ها اینطور می شن. ویروسیه که جدیدا اومده. برات 2-3 مدل دارو نوشت . خدا رو شکر امروز بهتر شدی. تبت کمی بالا و پایین می شه. ایشالله تا فردا خوب بشی جون مامان. دیروز انگار دلت هم درد می کرد. کاش دردت می اومد برا من و بی تابی و اشکت رو نمی دیدم. ماشالله اشکت هم که در مشکته. تا چیزی میشه اشکه که از چشای خوشکلت جاری میشخ نفسم.

راستی امیررضا جونم هم امروز بعد 3 روز که تو بیمارستان بستری بود مرخص شد. عزیزدلم کلی لاغر شد که از اینجا رفت. تازه می گفتن که لاغرتر هم شده. ایشالله اونم زودتر خوب بشه. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

دوست مامان
31 خرداد 92 13:09
وای ثنا جون، خدا کنه زودتر خوب بشی. البته نگران نباش با همین چیزاس که مرد میشی. ووحیده جان خوشحال شدم باهات حرف زدم امروز،یه وقت بذار همدیگرو ببینیم، وقتی باهات حرف زدم انرژی گرفتم. دوستام به من همیشه همینو میگفتن اما بعضی وقتا آدم نیاز به انرژی دیگران پیدا می کنه!!!


ممنون خاله جون.
منم خوشحال شدم.
مهسا مامان نورا
31 خرداد 92 15:25
وای ثنا جونم بلا به دور خاله جون انشاله هرچه زودتر بهتر میشی


ممنون خاله. ایشالله
مامان علی اکبر
1 تیر 92 10:44
عزیزم بلا به دور باشه.مامانی نگران نباش انشاالله زود خوب میشه.فقط داروهاش رو به موقع بده.
ثنا جونم انشاالله دیگه هیچ وقت مریض نشی چون وقتی شما کوچولوها مریض میشین مامان و باباها خیلی خیلی اذیت میشن.


ممنون عزیزم .خداروشکر بهتره.
آره واقعا. ایشالله هیچ وقت هیچ نی نی مریض نشه.هرچند این جز لاینفک زندگیه. بهتره بگم ایشالله همه مریضی ها به خوبی و سلامتی تموم بشن
آيسان مامان ماهان
2 تیر 92 9:09
خدا رو شكر از اينكه اميررضا جونم بهتر شده خيلي خوشحال شدم...انشالله ثنا جونم هم زود زود زود بهتر ميشه.....مامانش نگران نباش عزيزم اين بوسا و گلا برا عيادت ثنا جونم
مامان فتانه
2 تیر 92 16:01
انشالله زود زود خوب بشه


مامان علی اکبر
2 تیر 92 21:05
سلام عزیزم عیدتون مبارک مامانی رمزو برداشتم.
هدیه گلی
3 تیر 92 1:32
قربونت بشم خاله جون . ایشاله هر چی زودتر خوب بشی و هیچ وقت مریض نشی . راستی منو هدیه خیلی دلمون برات تنگ شده جیگرم
شیدا
9 تیر 92 17:13
بمیرم


خدانکنه خاله جون
مامان ویهان
10 تیر 92 2:05
آخییییییی عزیزم انشاالله که خوب شده ثنا گلی ... این طفلکی ها خیلی کوچولون خدایا خودت مواظبشون باش...