ثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضلثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضل، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

ثنا خانم مهربون

هویجوری............

1392/4/11 22:46
نویسنده : مامان ثنا
349 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم سلام. اومدم با کلی عکس خوشمل ازت. الهی من فدات بشم که روز به روز بانمک تر میشی و من و بابایی هر روز بیشتر عاشقت میشیم. قبل از هر چیز یه چیزی رو که خیلی وقته میخوام برات بنویسم و یادم میره رو بگم.

دخمل طلای من عاشق برنامه های کارتونیه. البته نه هر چیزی. سی دی رنگین کمان و خاله ستاره رو اینقد دوست داری که  وقتی من خیلی کار داشته باشم میذارم . تو هم راحت میمونی نگاه می کنی. اگرچه شاید صد بار تا حالا دیده باشی. ولی یه طوری نگاه میکنی که انگار بار اولته. تازه بعضی جاها رو قشنگ میدونم چه عکس العملی نشون میدی. مثلا میخندی یا ذوق میکنی. منم تا اونجای فیلم میاد تند میام که نگات کنم که چطور میخندی و ذوق می کنی. فکر کنم تا زبون باز کنی اول این شعرها رو می خونی. اینم یه عکس از نگاه کردن به رنگین کمان. اینقد غرق شدی توش که دستت رو به همون حالتچند دقیقه نگه داشته بودی.

تازگی ها هم که اینقد جیغ می زنی که نمی دونم باید چی کنم؟ می ترسم گلوت اذیت شه. هر چی هم بهت می گم این کارو نکن گوش نمی کنی. شاید چون خودت صداتو می شنوی خوشت میاد.

خیلی کم در حد اپسیلون با روروئک میای جلو و بازم خیلی کم وقتی رو شکم میری تلاش می کنی بری جلو . الهی من فدات شم که اینقد تلاش می کنی. اصلا عجله نکن مامانم. حتما به موقعش میری. اصلا اشکال نداره.  

تازشم مامانت کلی هنرمند شده باور نداری عکس پایینو ببین. فقط به عشق تو توی 1 روز اینا رو بافتم. ببین چقد عاشقتم زندگی. 

شال . کلاه. پاپوش . دست بند و پابند ایشالله برای زمستونت

واما عکسای خوشکلت نازنینم:

میذارمت بین دو بالش مبل تا بمونی و نیفتی. 

مدل دیگه روسری زدن ثنا بعد از حمام

چند روزر پیش همینطور که بابایی گذاشته بودت رو دستش دیدیم خوابت برد. قیافه بابایی رو ببین که در حال دیدن والیباله.

اینم عکسی که میخوام تو مسابقه شرکتش بدم. ولی هنوز مطمئن نیستم. 

دوست جونای ثنا به نظرتون این عکس خوبه؟آخه ثناجونم فعلا فقط فرنی و سرلاک میخوره و هنوز نمیتونه بشینه که غذا بذارم جلوش. اگه کسی ایده ای داره بهم بگه. ممنون از همه دوست جونی ها.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

دوست مامان
11 تیر 92 23:28
سلام دوستم.انشاا...همیشه این فرشته کوچولو سلامت و همینطور ناز باشه.هرچند من از محتوای مسابقه خبر ندارم، ما عکس خیلی نازه و قشنگه
مامان امیررضا
12 تیر 92 1:38
عمه جونم وقت خودت رو نگیر بیا به من رای بده شوخی کردم ثنا خانم رو هم شرکت بده ولی منو یادت نره کدم 257 و شماره پیامک 20008080200 حتما با همه گوشیهاتون رای بدین به عمه عاطی هم بگو مثل یه عمه خوب تا می تونی برام رای جمع کن تو در و همسایه و دوست و ........ ا
شازده امیر و رها بانو
13 تیر 92 1:39
سلام عزیزم چه مامان هنرمندی خوشبحال ثنا جون
خاله ی آریسا
13 تیر 92 9:17
الهی بگردم چجوری خوابش برده عکسش خیلی قشنگه خاله برات رای جمع میکنم شما هم مارو یادت نره بوووووووووووووووووووس ثناجونی
هدیه گلی
13 تیر 92 12:10
جیجل جاله قربون محو شدن تو خاله ستارت بشم نفسم . چقدر قشنگههههههههه . مامانی برا دختر خاله هدیه هم درست کن آفرررررررررررررررریین . بووووووووووووووووووس


ممنون خاله. هدیه گلی رو از طرف من و مامانم یه بوس سفت بکن
شیدا
13 تیر 92 14:34
من قبل از این که بگی رای دادم مامانش!!!!


واااااااااااااای چه خاله مهربونی.
مامان علی اکبر
13 تیر 92 15:49
سلام عزیزم
من رای هامو دادمکاش زودتر بهم میگفتی
ولی نگران نباش به مامانم اینا و بقیه میگم که به ثنا جون رای بدن


دستت درد نکنه خاله جون. زحمت میکشی
بابای یسری جان
13 تیر 92 16:18
باز هم سر زده بیایید ، کمی آشفتگی بد نیست ، آن وقت ، تکاندن شانه های پر غبار، و مرتب کردن ِموهای پریشان ، بهانه ای می شود برای زندگی ام . شرکت دخترم در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ بهانه ای است برای آشنایی بیشتر با شما و پذیرایی از قدوم سبزتان در وبلاگ یسری دختر خوش قدم.
مامان ویهان
13 تیر 92 19:18
ماشالله عزیزم چقدر ملوس شدی خاله... ویهانم بعضی برنامه های تلویزون رو همین طوری نگاه میکنه... چه بافتنی های خوشملی بارک الله به مامان هنرمند... عزیزم نشستنش جوجو... با روسری هم که محشری...عکسشم عالیه... منم بهش رای میدم...


ممنون مامان ویهان جونم.
دوست مامان
14 تیر 92 10:35
سلام بر ثنا خانمی جیجر..من بهت تک رای دادم!!!!........انشاا... برنده بشی جوجو


ممنون خاله جوووووووووووووووووووونم.
مامان سيد عرشيا
15 تیر 92 8:03
سلام عزيزم.خدا حفظش كنه دختر نازتو.پسر من هم تقريبا چند روزي بزرگتر از ثناي شماست. اون هم عاشق كارتونه اگر تونستي به ما هم سر بزن . مرسي