ثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضلثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضل، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

ثنا خانم مهربون

هورااااااااااااااااااااااااا. دختر نازم تونست بشینه

1392/4/16 20:07
نویسنده : مامان ثنا
319 بازدید
اشتراک گذاری

سلام طلای مامان. امروز با کلی عکس و خبر جدید اومدم. دیروز باباجونت خونه بود و از صبح که بیدار شد تقریبا 4 ساعتی باهات بازی کرد.  اولش کلی تلاش کرد که بتونه کمکت کنه بشینی. تو که عادت کردی از بس من همیشه پشت سرت هستم زودی خودتو میندازی عقب . چون میدونی مامان پشت سرته. برا همین با بابایی تصمیم گرفتیم بذاریم چند باری بیفتی و دردت بیاد که متوجه بشی نباید به عقب تکیه بدی. الهی من دورت بگردم . بالش گذاشتیم دورت. ولی 2 بار هم بدون بالش که افتادی دردت اومد و اشکت در اومد. دردت به جونم شرمندتیم. ولی باید این کارو می کردیم که بتونی بشینی. خلاصه تلاش های بی وقفه بابایی که همراه با همکاری من بود به ثمر رسید. آخه هر بار که میخوردی زمین با وجودی که من خیلی اذیت می شدم خودمو کنترل می کردم که نیام طرفت . چون اینطوری تلاش های بابا به نتیجه نمی رسید. تازه ممکن بود از دست بابایی هم ناراحت بشی. برای همین تحمل کردم و از دور فقط نگات می کردم. بعد از اینکه تونستی خودت بدون کمک بشینی هر بار به سمت عقب می رفتی یهو چهرت نگران می شد و خودتو میکشوندی جلو. خیلی بامزه شدی مامانم . 

بعد از اینکه این موفقیت بزرگو به دست آوردی(بارک الله به دختر زرنگ و باهوشم) تمرین روروئک سواری شروع شد. به خاطر خانم گل فرشو جمع کردیم که بتونی روی موکت راحت تر بری و بازی حلقه هات رو که خیلی دوستشون داری رو گذاشتیم جلوت تا به خاطر اونا بیای جلو. اینجا هم  دخمل خوبی بودی و با بابایی همراهی کردی و تقریبا 1 متری اومدی جلو. ماشالله ماشالله بهت بشه. خلاصه روز پر از موفقیت و خستگی رو سپری کردی. ولی بعدش اینقد خسته بودی که تابهت شیر دادم خوابت برد.

و این هم گزارش تصویری از یک روز سخت کاری همراه با بابا ابوالفضل جونت:

 

 نشستن روی مبل با تکیه گاه. قبل از شروع تمرینات

نشستن با کمک 4 عدد بالش

زمین خوردن های ثنا بانو حین انجام تمرینات

واین هم حاصل تلاش بابا و مامان و از همه بیشتر خودت دختر گلم

اینم بازی های باباجون با شما نفسم

هنرمندی ثنا جونم برای نگه داشتن حلقه ها روی سرش

الهی من فدات بشم نازنینم که اینقد خوشکل نشستی

اینجا هم بابایی از تو تراس باهات دالی بازی می کنه که تو هم همش نگاش میکنی

ببین بابایی چقد قشنگ باهات بازی میکنهنیشخند

در آخر هم بازی رو شکم بابای مهربون

مامان جونم من و بابات عاشقتیم. خیییییییییییلی شیرین و دوست  داشتنی شدی. من همش دوست دارم باهات بازی کنم. کمی پیشت نباشم دلم به شدت برات تنگ میشه. الهی که همیشه سالم و خندون کنارمون باشی همه کسم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان سيد عرشيا
15 تیر 92 10:58
اي جانم عزيزم كه چه قدر بامزه نشستي دختر ناز و دوست داشتني ....
من حريره بادام و فرني را اينجوري درست مي كنم :
ابتدا چند عدد بادام را در يك ظرف مي ذارم و به واسطه ريختن آب جوش پوستشنو مي كنم.بادام را خرد شده در قابلمه حاوي آب جوش مي ريزم و نيم ساعتي مي ذارم تا كامل بادام ها پخته بشن.در ظرف ديگر 2 قاشق آرد برنج را كه با يك فنجان آب سرد مخلوط كردم به قابلمه در حال جوش اضافه مي كنم. بعد از 20 دقيقه زيرش را خاموش كرده و شير خودم را در آن مي ريزم . خيلي خوش مزه مي شه .
كلا غذا درست كردن براي بچه كار سختي هست ولي چون توش ماده اي به اسم عشق ريخته مي شه همه چيز آسان مي شه


ممنون خاله از توضیحاتت
مامان ماهان
15 تیر 92 11:16
سلام عزیز دلم امروز فقط به وب شما و دوتا دیگه از دوستام که نی نی هاشون تو مسابقه شرکت کرده اومدم تا بهشون رای بدم ...بعد امتحان حسابی مییام پیشتون عزیزممممممممممممممممممممممی...
قربون ثنا بانو با این لبو لوچه مااااااااااااااااااااااستیش..


ممنون خاله جون که اومدی پیشم
مامان فتانه
15 تیر 92 12:29
افرین به این دخملی گل مبارکه...افرین به این بابایی که با دخملی بازی کرد ....چه عکس های نازی...عزیزم رای دادن به ایلین فراموش نشه ما هم سنا جون یادمون میره
مامان باربد
17 تیر 92 15:55
سلام مامی مهربون.آقا باربد ما تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده ممنون میشیم بهش رای بدید فقط کافیه کد 530 رو به عدد 20008080200 اس بدید.باربد خوشحال میشه اینکارو واسش بکنید.عکسش هم تو وبلاگش هست دوست داشتید ببینید.ممنون
دوست مامان
17 تیر 92 16:12
واقعا تلاش و کوشش این پدرو مادر مهربون جای قدردانی داره!نه خسته...با این آهنگ ثنا خانم که دیگه حق مطلب رو ادا کردید در حق ثنا بانو...مبارکه ثنا جونی


ممنون خاله جون
مامان علی اکبر
17 تیر 92 16:20
سلام عزیزم
نشستن ثنا خانم مبارک باشه
آفرین به ثنا گلی


ممنون عزیزم
خاله مریم
18 تیر 92 23:00
الهی موچولوی خاله بووووووووووسسسسسسسس
مامان ماهان
19 تیر 92 10:14
استشمام عطر خوشبوی رمضان گوارای وجود پاکتان،،ما را از دعاهای خیرتان بینصیب نگذارید..التماس دعا
مامان ماهان
19 تیر 92 10:17
عزیز دلم سلام مرسی که به من سر زدین،دعا کردین و دلداریم دادین بابت رفوزه شدنم....مرسی که شمام اعتقاد دارین باید بابت این جهاد چند روزم خدا اجرم می داد و قبول میشدم،،دمت گرم،دوست دارم ريالثنا بانو رو میبوسم
مامان ماهان
19 تیر 92 10:22
وای وای وای کودک آزاری........مامان خانوم ،آقای پدری خوشتون مییاد یکی با خودتون این کارا رو بکنه..برا چی پشت بچه رو خالی میکنین که بیفته و دردش بیاد هان هان..اصلا چرا این حلقه ها رو رو سر ثنایی گذاشتین ،،نکنه نشونشم گرفتین..... شوخی کرما..ای ول به این مامان بابای مهربون و صبور ،،ثنا خانوم به پیریهای مامان بابا جبران کن انشالله
خاله ی آریسا
19 تیر 92 11:54
آفریییییییییییییییییییییین ثنا هزارماشالله به تو دختر نــــــــــــــــــــــــــاز میبوسمت یه عالمه
مامان ویهان
20 تیر 92 1:32
افرین به ثنا جونم واقعا چه کیفی داره وقتی میبینی که این کوچولو ها دارن بزرگ میشن و هر روز یه چیز جدید یاد میگیرن...


به نطرم زیباترین لذت های عالمه. هیچ لذتی قشنگتر از این نیست
شازده امیر و رها بانو
23 تیر 92 16:08
افرین به این دختر ناز با نشستنش چه بابایی خوبی که با دختر نازش بازی میکنه چیکار میکنه باهاش مانی مرسی که همش از دختری عکسای قشنگ میگیری