ثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضلثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضل، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

ثنا خانم مهربون

اولین پست بعد از اومدن به دزفول

1392/7/22 15:27
نویسنده : مامان ثنا
399 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه وجودم. با تاخیر اومدم . ولی با کلی عکس اومدم.این عکسا یه سریش مال تهرانه. یه سریش مال دزفوله. از همه دوستای عزیز ثنا جونم که این چند وقت به ما سر زدن مخصوصا آیسان جون مامان ماهان کلی تشکر میکنم . اینم عکس از دخمل طلای من:

آموزش رنگ ها به ثنا خانومم:

ذوق های دخترم در حال بازی کردن با ریحون جون

روایت تصویری از اولین تلاش های دخترم برای چهار دست و پا رفتن:

راز و نیاز عزیز دلم با خدای مهربون(التماس دعا مامان جونم):

اینم که کارای باباجونته. اینقد این 3 عکس خوشکل اومدن که نتونستم از هیچ کدوم بگذرم:

اینجا تولد آقا یونس پسردایی بابا جونه. 

دایی مهدی و آقا یونس:

کیک خوشمزه و خوشکل آقا یونس:"

تلاش ثنا برای بلند شدن به کمک رورویک

3 نی نی شیطون آویزون به روروىک

والسلام .فعلا عکسا تمام. خاله عاطی برو کیفشو ببر. کلی عکس برات گذاشتم که هی نگی چرا آپ نمی کنی

یعنی پکوندمنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مهسا مامان نورا
15 مهر 92 16:26
عزیزم چه عکسهای خوشمل خوشملی واقعاً اون سه تا عکسی رو که نتونستی ازشون بگذری زیبا بودن ننه نقلی من اگر نزدیکم بودی که میچلوندمت خوردنی خاله چقده تو خاله ریزه ای ناز من عکسه مثل همیشه ناز دسست درد نکنه ما هم اپیم اونمبا 3 پست جدید
مامان نرگس
16 مهر 92 7:31
ماشالا نازی عکس اولی انگار عروسکه. فداش بشم. مامان خانمی مواظب دخمل گلی باش
مامان فتانه
16 مهر 92 11:22
ای جانم چه با چادر ناز و ملوس شده عزیزم.....وای گوشت سلمان جونو کندی که بابا
مامان فتانه
16 مهر 92 11:23
وای مــــردم! روزِ ناز کودک است روز سرمســـــتی و ساز کودک است کودک است آییــــنه ی دل را صفا کودک است محصـــولی از عشق ووفا روز کودک مبارک
خاله عاطی
16 مهر 92 14:59
الهههههههی من دورت بگرددددددددم دلم واست یه ذره شده حناییییییم. قربونت برم من که چقدرتو همه عکسات ناناز افتادی . خاله جون امروز روز نی نی هاست از مامان بابات نگذری تا کادو بهت ندادن نفسم باشی


ازشون گذشتم. آخه من دختر با درک و کمالاتی هستم خاله عاطی. حتما دلیلی داشته که وقت نکردن برام بگیرن. قبلا ها کلی خریدن. این یه بار که چیزی نیست
آیسان مامان ماهان
17 مهر 92 12:39
ثنا جونم روز جهانی کودک مبارکت باشه عزیززززززززززززززززززم
آیسان مامان ماهان
17 مهر 92 12:40
سلام خانوم خانوما صبحتون بخیر و شروع شادی،کلی دلمون براتون تنگ شده بود مخصوصا برا ثنا جونممرسی عزیزم شرمندم کردی،وظیفمون بوده سر بزنیمو خبر بگیریم بابت عکسها دستت طلا


ممنون . ما هم دلمون برای دوست جونامون حسابی تنگیده بود.خواهش میکنم.
آیسان مامان ماهان
17 مهر 92 12:42
ای خدااااااااااااااااااااااااای من،، یعنی من الان دااااااااااااااااااااااارم کیف مرگ میشم بابت عکسهای راز و نیاز ثنا جونم


قربون راز و نیازش بشم من. دذد و بلاش به جون مامانش
آیسان مامان ماهان
17 مهر 92 12:43
مامانی تو رو خدا یه اسپندی براش دود کن


چشم. مرسی که یادآوری کردی
آیسان مامان ماهان
17 مهر 92 12:43
خدایی همه عکسها نازن اون سه تام که جای خود دارن
آیسان مامان ماهان
17 مهر 92 12:44
تولد آقا یونسم مباااااااااااااااااااااااااااارک
مامان امیررضا
17 مهر 92 13:04
ثنا جونم روزت مبارک
مامانی برا ثنا خانوم کادو گرفتی.اگه گرفتی یه نظر به برادرزاده هم بد نیست ها
البته شوخی بود جدی نگیر.


بمیرم براش. هیچی براش نگرفتم. یعنی وقت نکردم برم بیرون. دخترم میدونه که هر چی دارم مال اونه. شده از خودم زدم براش هر چی دوست داشتم خریدم. پس این دفعه رو می بخشه مامان مهربونش رو. همچنین امیری جونم. حالا زندایی اگه شما وقت کردی برا امیری خریدی برا ثنا خانومم میگرفتی دیگه به جای مامان و باباش
دوست مامان
18 مهر 92 16:25
به به ثنا خانم خوشگل اومد، چقد دلم برات تنگ شده بود... خواهشن با اون قلب پاکت از خدا بخواه نظری کنه به ما فرشته ی کوچولوی مهربون..... چقد ناز شدی جوجو...


سلام خاله لیلا. چشمم. حتما
دوست مامان
19 مهر 92 22:21
مامان ثنا جیگر، خوبی ...امروز رفتم بلوک دانشجویی...آخه قراره داداشم بیان اونجا وای خیلی یادت کردم، نمی دونم واقعا ناراحت شدم دلم گرفت.. گفتم خوش بحالت رفتی ولایتت....انشاا.. همیشه شاد باشی..


سلام عزیزم. ممنونم که یادمون کردی. ایشالله شما هم یه روز میرید ولایتتون. اصلا ناراحت نباش
مامانه پارسا
27 مهر 92 19:02
نماز خوندنشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو
خاله ی آریسا
14 آبان 92 11:33
چه عکسای نازی عزیزممممممممم.
عکسایی که چادر سرته خیلی ماهه
میبوسمت حسسسسسابی


مرسیییییییییییییی خاله