ثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضلثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضل، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

ثنا خانم مهربون

عکسای آتلیه ثنا جونم

1392/9/7 9:37
نویسنده : مامان ثنا
464 بازدید
اشتراک گذاری

 تشکر ویژه از خاله آیسان.خاله لیلا و خاله ی آریسا. ممنون به خاطر نظرات قشنگتون

سلام به نفسم. یه چند تا عکس فعلا میذارم تا خاله عاطی تو کف نمونه تا بعدا ....

ضمنا خاله عاطی تو که اینقد دلت برام تنگ شده سر کیسه پر از پولتو که تا چند روز دیگه با اولین حقوقت شارژ میشه شل کن و یه بلیط هواپیمابگیر بیا 2 روز منو ببینو برو. دروغ میگم بگو دروغ میگی.

ضمنا سرکار رفتنت مبارک باشه. ایشالله از اون خاله های دست و دل باز باشی و هیییییییییییییییییییی برام چیزای خوب و خوشکل بگیری. زبان

 

خاله آیسان :از زبون مامانی وحیده...یه دخمل دارم شاه نداره از خوشگلی تا نداره..به کس کسونش نمیدم به همه نشونش نمیدم...

خاله لیلا:سلام دوست جونای گلم،  این منم ثناخانم مهربون...خوشگل مشگل...[ماچ][ماچ]

خاله آیسان:از زبون خود ثنا جون..شاخ دارم و شاخ دارم من عاشق شکاااااااارم..[خنده][خنده][خنده]

خاله آیسان: هر کی دارد هوس خوردن من بسم الله.............[نیشخند][نیشخند][نیشخند]

خاله آریسا:آقا پسرای وبلاگ چشماتونو ببندیـــــــــــــــــــــــــــــن [نیشخند]

خاله آیسان:برو برو گرگ ناقلا...پسرای شیطون بلا...مامانم و خاله آیسانم مییان منو بخولن[نیشخند][نیشخند]

خاله آیسان:ای خاله عاطی نامرد بچرا حقوقتو نمییاری دو دستی تقدیم مامانیم کنی[نیشخند][نیشخند][نیشخند]

خاله آریسا:مامانی از این به بعد خودم میرم سراغ وبلاگمو آپ میکنم [عینک]

خاله آیسان:هر کی بخواد تو خوشگلی با من رقابت کنه دخلشو مییااااااااااااااااااااااارم

خاله لیلا: یعنی مامان خانم این توپ رنگی پنگی و داده چکار کنم..!!!

 

خاله لیلا:بذال یه کم فک کنم..!!!آها یافتم..باید بخولمش این یه آب نبات رتگیه...!!!! 

خاله لیلا:اه چه طعم بدی داشت بابا ولش کن برم سراغ فشننینگ خودم لباسمو عوض کنم...!!![زبان][زبان] 

خاله آریسا:این گل زیبا تقدیم به مامان و بابای نازم [گل]

خاله آیسان:من به این خوشگلی یه ماشالله بگو خوووووووووووب[قهر][قهر][قهر][قهر][قهر][قهر][قهر]

الهی من دورت بگردم که برای هر کدوم از این عکسات میشه یه دیالوگ خوب گذاشت از بس که خوشکل ژست گرفتی.

دوست جونای عزیزمون دوست دارم هر کی هر چی به ذهنش میرسه که دیالوگ خوبی برای هر عکس ثناست بنویسه تو نظرات تا من از قول همون دوست خوبمون توی وبلاگ ثنا و پایین همون عکس مورد نظر بنویسم. فکر کنم جالب بشه. 

منتظر نطرات قشنگتون هستیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (35)

فاطمه(مامان متین)
30 آبان 92 12:46
هزارماشاالله به عکسهای قشنگ ثنا خانم
عرفان
1 آذر 92 17:45
ماشالله ماشالله.اگه پیشم بود یه گازش میگرفتم.به جا من ببوسش.خدا حفظش کنه.ایشالله شیرینی عروسیشو بخوریم
مامان ثنا
2 آذر 92 18:17
عزیزمچه نازو مامان شده این ثنا خانمی
خاله ی آریسا
3 آذر 92 8:53
مامانی از این به بعد خودم میرم سراغ وبلاگمو آپ میکنم این گل زیبا تقدیم به مامان و بابای نازم عکس سوم : آقا پسرای وبلاگ چشماتونو ببندیـــــــــــــــــــــــــــــن
مامان ثنا
پاسخ
مرسی خاله جون
دوست مامان
3 آذر 92 11:24
دیالوگ برا عکسای 9 و 10 11:!!! یعنی مامان خانم این توپ رنگی پنگی و داده چکار کنم..!!! بذال یه کم فک کنم..!!! آها یافتم..باید بخولمش این یه آب نبات رتگیه...!!!! اه چه طعم بدی داشت بابا ولش کن برم سراغ فشننینگ خودم لباسمو عوض کنم...!!!
مامان ثنا
پاسخ
ممنون خاله لیلا بخاطر نظرات قشنگت
خاله ی آریسا
4 آذر 92 8:26
خوشحال شدم که تونستم کاری انجام بدم و ممنون که نظرات رو قبول کردین
آیسان مامان ماهان
5 آذر 92 10:53
خاله عاطی مباااااااااااااااااارکه سر کار رفتنت...واقعا مبارکه مردددددددددددددددددی شدی واسه خودت
آیسان مامان ماهان
5 آذر 92 10:54
خاله عاطی حقوقاتونو کی به کی شارژمیکنن بیام باهات دوست شم حساااااااااااااااااااابی
آیسان مامان ماهان
5 آذر 92 10:55
خاله عاطی هر چی به ثنا بانو بگیری باید برا من و ماهانم بگیریااااااااااااااااااا خوووووووووووووب
آیسان مامان ماهان
5 آذر 92 10:55
ای خداااااااااااای من این ثنا چه خوردنی شده..بللللللللللللللللللللللا
آیسان مامان ماهان
5 آذر 92 10:55
ای من فدای خجالت کشیدنات عززززززززززززززززززیز دلم
آیسان مامان ماهان
5 آذر 92 10:58
چه لباسای خوشگللللللللللللی
آیسان مامان ماهان
5 آذر 92 10:58
گلتو میدی برا من باشه ثنا جوووووووووونی
آیسان مامان ماهان
5 آذر 92 11:00
آفرررررررین مامان خانومی،خاله لیلا چه فکر بکری آقا من پایییییم شدید..اومدم
آیسان مامان ماهان
5 آذر 92 11:03
عکس اولی از زبون مامانی وحیده...یه دخمل دارم شاه نداره از خوشگلی تا نداره..به کس کسونش نمیدم به همه نشونش نمیدم...
آیسان مامان ماهان
5 آذر 92 11:03
عکس دومی..از زبون خود ثنا جون..شاخ دارم و شاخ دارم من عاشق شکاااااااارم..
آیسان مامان ماهان
5 آذر 92 11:04
عکس سووووووووووووووووووومی..هر کی دارد هوس خوردن من بسم الله.............
آیسان مامان ماهان
5 آذر 92 11:05
برو برو گرگ ناقلا...پسرای شیطون بلا...مامانم و خاله آیسانم مییان منو بخولن
آیسان مامان ماهان
5 آذر 92 11:06
ای خاله عاطی نامرد بچرا حقوقتو نمییاری دو دستی تقدیم مامانیم کنی
مامان ثنا
پاسخ
آیسان جون این دیالوگو درست وارد کردم؟ ننوشته بودی برای کدوم تصویر؟
آیسان مامان ماهان
5 آذر 92 11:11
هفتمی::هر کی بخواد تو خوشگلی با من رقابت کنه دخلشو مییااااااااااااااااااااااارم
آیسان مامان ماهان
5 آذر 92 11:12
آخری:من به این خوشگلی یه ماشالله بگو خوووووووووووب
ღمامان على اكبرღ
6 آذر 92 11:53
سلام عزیزم ممنونم که اومدی پیشمون ماشاالله به ثناگلی عکساش خیلی نازن مامانی اسپند فراموش نشه
دوست مامان
6 آذر 92 13:34
دیگه میخوام بجای دوست مامان اسم خاله لیلا رو به نویسم(جهت اطلاع!!!). و اما برا عکس اول: سلام دوست جونای گلم، این منم ثناخانم مهربون...خوشگل مشگل...
آیسان مامان ماهان
7 آذر 92 11:33
مرررررررررررررررررررسی عزیزم که نظرات منو گذاشتی تو عکسهای خوشگل خانووووووم
مریم مامان شاینا
9 آذر 92 11:58
چه دختر نازی ماشاالله
مامان ابوالفضل
12 آذر 92 16:23
ماشالله خاله چقدر نازی لینک شدی
آیسان
23 آذر 92 19:44
شلاااااااااام،،ممنون گلم شما لطف دارین که نظراتمونو گذاشتین
آیسان
23 آذر 92 19:44
ای فداااااااااااااااش بشم عروس گلم چه ناز شده با این تیپش
آیسان
23 آذر 92 19:45
مبارکت باشه پیرایشتم عجییییییییییییییج دلم،،خوشگل بودی،خوشگلترم شدی ماشالله
آیسان
23 آذر 92 19:45
اییییییییییییییی خدا دل ضعفه گرفتم واسه خنده هات،دختر داری خاله آیسانو تحریک میکنی یه دخمر بیاااااااارما
آیسان
23 آذر 92 19:46
ثنا قربون دستت یه روزم بیا کشوهای منو بریز مجبور شم تمیزشون کنم خیلی بهم ریختن،ماهانم انصاف نداره یه دستی به کشوها بکشه
آیسان
23 آذر 92 19:47
سرویس آر کوپال عزیز جون بشکنه چه صدایی جینگ و جینگی میده خاله،،یه امتحانی بکن
آیسان
23 آذر 92 19:48
ای خدا مرگم بده،،آقا جون جای خود ولی دیگه با حاج آقا دست ندی زششششششششششششششششششته
آیسان
23 آذر 92 19:48
نذری و خیراتتون قبول باشه..ثنا خانوم ادامه راهتون باشن ایشالله
آیسان
23 آذر 92 19:49
عکسهااااااااااااااااا محشر بودن مث همیشه ای ول