ثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضلثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضل، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

ثنا خانم مهربون

عکسای ناز از نی نی ناز خودم

1392/10/21 7:56
نویسنده : مامان ثنا
428 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به نی نی ناز خودم. میبینی مامان چقد اکتیو شدم؟ یادم باشه یه اسپند برا خودم برای دود کنم.

چند روز پیش روروئک هدیه گلی که پیش ما امانت بود رو گذاشتم دم دست که ببریم بهشون بدیم . آخه حس کردیم تو رورئک هدیه بهتر میری. یهو دیدم رفتی و نشستی توش. تا رفتم دوربینو بیارم دراومده بودی. ولی بازم رفتی . اما تا آخرش . دوباره پشیمون شدی. اینم عکس از تلاشای اولیت برای سوار شدن تو روروئک:

رفته بودیم خونه عزیزجون . برای شام همه اونجا بودیم. عجب پدر و دختر بااحساسی. ماشاللاتون باشه عزیزانم 

اینم یه عکس هنری از نفسم

امیری و دایی سعید و ریحون و هدیه گلی  و شما وبابایی 

 اینم یه عکس هنری از هدیه گلی. امیری نامرد هر کاری کردیم نموند عکس هنری ازش بگیرمقهر

 

 بعدش رفتیم خونه دایی محمد رضا دایی بابایی که تو هم حسابی شیر سواری کردی. عجب شکار لحظه هایی کردم. نههههههههههه؟

 قلبونت بشم که کنجکاوی ببینی تو اتاق چه خبره؟

 شما و نورا دختر دایی بابایی

الهی من دورت بگردم . نمی دونسنم رنگ قرمز اینقد بهت میاد. این 3 عکسم جز عکساییه که دلم نمیاد هیچ کدومو نذارم. این لباسارو عمه زینب داده بپوشی. ولی اگه شد خودم برات قرمزشو درست میکنم. البته کلی لباس داده که شما دیگه بی حوصله شدی و نذاشتی ازت عکس بگیریم

 

 

 

 

ثنا جان  تا این لحظه ، 11 ماه و 29 روز و 16 ساعت و 39 دقیقه و 38 ثانیه سن دارد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

خاله عاطی
21 دی 92 8:40
سلام عزیز مهربونم الهی من دورت بگردم انقدر بانمک شدی نازنینم حالا فهمیدم که مامان یهرچقدر بیشتر واست عکس بذاره من پرو تر میشم و تازه به این نتیجه هم رسیدم که دیگه عکس افاقه نمیکنه من نینی حنارو میخواممممممممممممممممممم........................
مامان ثنا
پاسخ
سلام خاله عاطی جون. خاله فعلا به دیدن عکسا اکتفا کن. چون نه تو میتونی بیای نه من.
آیسان مامان ماهان
21 دی 92 10:45
چشم نخووووووووووووری مامان ثنا...واقعناااااااااااااااااا
آیسان مامان ماهان
21 دی 92 10:46
ای قربون تلاشت،تو میتونی ثنا بانووووووووووووو
آیسان مامان ماهان
21 دی 92 10:47
هزااااااااااااااااار ماشالله
آیسان مامان ماهان
21 دی 92 10:48
خدا همه عزیزانتو براتون حفظشون کنه مامان ثنا جونم،مخصوصا اونایی که تو عکس حضور دارنیه عکسم از خودت بزار خخخخخخخخخخخخخ
مامان ثنا
پاسخ
ایشالله. فکرامو بکنم ببینم
آیسان مامان ماهان
21 دی 92 10:49
وااااااااااااااااااای چه شیییییییییریمن که حسابی تررررررررررسیدم
آیسان مامان ماهان
21 دی 92 10:50
همه رنگها به دخمل خوشگلمون میاد، قرمزم جای خود اره
مامان ثنا
پاسخ
ممنون خاله آیسان
خاله لیلا
22 دی 92 17:03
مامان وحیده خانم امروز میخوام حسابی دعوات کنم.. پس این نظرات من کجا میرن که شما تاییدشون نمی کنی... تا اطلاع ثانی قهر قهر قهر...
مامان ثنا
پاسخ
سلام لیلا جون. باور کن من همه رو خوندم و تایید کردم و جواب دادم. ولی نمی دونم چرا تو وب نیستن. برای خودم تو صفحه اصلیم هستن!!!!!!!!!!!!! الان فکر کنم همه اومدن.درسته؟
ارغوان و امير عباس (دوقلوها)
22 دی 92 17:45
تولدت مبارک
خاله لیلا
23 دی 92 13:23
باشه این دفعه میبخشمت آره هستن فک کنم...دیگه انقد نوشتم نمیدونم کی به کیه وای خدا باورم نمیشه...بعد ازنماز صبح پامیشی به نوشتن...آخه شوهرت چی میگه پس ماشالا حسابی شیطون بلا شده دخمل طلا
مامان ثنا
پاسخ
ممنون که بخشیدی.چیکار کنم دیگه. حالا خودتم مامان میشی میبینی که خیلی وقتا مجبوری از خواب ناز بزنی. شوشو بنده خدا همکاری و تشویق میکنه.