ثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضلثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضل، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

ثنا خانم مهربون

تولدت مبارک بهترین هدیه خدا

1392/10/22 2:08
نویسنده : مامان ثنا
2,627 بازدید
اشتراک گذاری

 

امروز یک سال از روزی که با چشمهای نازت زل زدی به صورتم میگذره... 

بعد از دیدن خونه خدا زیباترین لحظه زندگیم موقعی بوده که تو تو چشمهام نگاه کردی شروع کردی به شیر خوردن .

امروز روز تولد توست و من هر روز بیش از پیش به این راز پی میبرم که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی . . .

تنها ستاره ی آسمان دلم تولدت مبارک . . .

دختر گلم فرشته کوچولوی خونه ما تولدت مبارک

خدای مهربونم کمکم کن قدر این فرشته ای رو که بهم دادی بدونم و از این امانت به خوبی مراقبت کنم و اونطور که خودت دوست داری تربیتش کنم. الاااااااااااااااهی آمییییییییین

به زودی منتظر دیدن عکسای تولد نازنینم باشید. با یه پست پر از عکسای خوشکل ایشالله.

 ثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضل تا این لحظه ، 1 سال و0روز و0 ساعت و 0 دقیقه و 26 ثانیه سن دارد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

ع ل ي
23 دی 92 2:50
سلام دوست من وبت بسيار زيبا بود از صفحه منم بازديد کن پشيمون نميشي ممنون !! منتظرتم ---------------------------------------------------------- فروش آرشیو کامل فیلم های جکی چان با قیمت مناسب در : www.jakichan.mihanblog.com ---------------------------------------------------------- فروش نسخه PDF مجله کامپیوتر جوان در : www.cjmag.mihanblog.com ----------------------------------------------------------
عباس
23 دی 92 12:08
سلام به همسر گلم منم تولد دخترمونو تبریک میگم ولی خیلی نامردی یعنی منو دیدی خوشحال نشدی
مامان ثنا
پاسخ
شما که تاج سر مایی آقا. هویجوری یه چی گفتم دل بچه ها شاد بشه
خاله لیلا
23 دی 92 13:07
تولد تولد تولدت مبارک کبارک مبارک مبارکه مبارک..... جوجه حنایی خوشگل و ناز نازیی ایشالا صدسال عمر با عزت داشته باشی و قدر مامان بابایی که انقد دوست دارن رو بونی ثنا بانوی مهربون...
مامان ثنا
پاسخ
خاله من خیلی قدر مامانو بابامو میدونم. نمی دونی مگه تو همه کارا بهشون کمک میکنم؟ تمیز کردن آشپزخونه که کلا دست منه.
خاله لیلا
23 دی 92 13:10
یه چیزی بگم مامان خانم من قاطی کردم اون بالا ، بالایه وبلاگ نوشتی تا این لحطه 1سال و 10 روزشه درسته؟؟؟
مامان ثنا
پاسخ
نهههههههههههههههههه. چرا سن دخترمو بالا میری خاله لیلا. خوب نگاه کن. کجا نوشته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
خاله لیلا
23 دی 92 13:11
تو این روز عزیز که انقد دلت به واسطه ثنا بانو به خدا نزدیک..مارو تو دعا هات یاد کن
مامان ثنا
پاسخ
چشم. حتما
گل من
23 دی 92 23:47
مبارک باشه عزیزم. ایشالا همیشه شادی رو توی چشمای قشنگش ببینی.
مامان ثنا
پاسخ
ممنون مامان پارساجون. شما هم همینطور
خاله لیلا
25 دی 92 13:03
مامان وحیده جون بالای صفحه تو خوب نگاه کن...همون که خودش ثانیه به ثانیه سن ثنا بانو رو مینویسه....تا این لحظه 1 سال و 12 روز و فلان دیقه و فلان ثانیه....
مامان ثنا
پاسخ
سلام خاله لیلا. باور کن برای من نوشته 1 سال و 4 روز!!!!!!!!!!!!!!!!!
خاله لیلا
25 دی 92 13:04
لطفا عکسای ثنا جیجر رو زودتر بذارررررررررررررر..............
مامان ثنا
پاسخ
جشن تولد ثنا ایشالله 4 بهمن هست. حداقل تا بعد اون باید صبر کنی خاله. گفتم تاریخو بگم چشم انتظار نباشی تو این چند روز.
فاطمه(مامان متین)
26 دی 92 16:33
همیشه به قداست چشمهای تو ایمان دارم چه کسی چشمهای تو را رنگ کرده است چه وقت دیگر گیتی تواند چون تویی خلق کند؟فرشته ای فقط در قالب یک انسان فقط ساده می توانم بگویم تولدت مبارک
مامان ثنا
پاسخ
ممنون خاله.
آیسان مامان ماهان
28 دی 92 13:08
سلام دوست جونی،هم اکنون نیازمند رای سبزتان هستییییییییمبیاید به خوشگلترین نی نی رای بدین لطفا...اینم آدرسhttp://biadelam.niniweblog.com/ خاله اومدیاااااااااااااااااا
خاله عاطی
28 دی 92 13:31
مامانی زودتر عکسای نی نی و بذار دیگه من منتظرم
مامان ثنا
پاسخ
فعلا این دوتا رو داشته باش تا بعد
خاله لیلا
28 دی 92 21:24
وای عزیزم..چقد ناز شده...باور کن چند بار بالا و پایین کردم عکس ارو....یه اسفد دوود کن، مهربون طلای ما چش نخوره خدای نکرده... هزار ماشالله...هزارالله اکبر.....هزارتا بوس....
مامان ثنا
پاسخ
ممنون خاله جون. یعنی اینقد خوشگلم؟ باشه. حتمابه مامانم میگم اسپند دود کنه
هستی وداداشش هیربد
29 دی 92 10:03
ثنا ی عزیزم تولدت باتاخیر مبارک انشالله سالهای سال زیر سایه پدر و مادرت زندگی کنی و برات سلامتی و خوشبختی آرزو میکنم عکسای ثناجون رو دیدم خیلی خشگلو نازه خدابراتون نگهش داره پیش ماهم بیاین خوشحال میشیم
مامان ثنا
پاسخ
سلام. ممنون که به ما سر زدید. در اسرع وقت بهتون سر میزنیم
فاطمه مامان نازنین زهرا
5 بهمن 92 1:13
تولدت مبارک ثنا جون ماشااله دخترتون مثل نازنین من ریزه میزست اما بامزه و خوردنی اگه سر میزدید بهمون خوشحال می شدیم ان شااله دخملی هزار سال در کنارتون با خوبی و خوشی زندگی کنه
مامان ثنا
پاسخ
سلام. ممنون که بهمون سر زدید. چشم. حتما