ثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضلثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضل، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

ثنا خانم مهربون

این روزهای نازنینم

1392/12/5 16:01
نویسنده : مامان ثنا
786 بازدید
اشتراک گذاری

از اونجایی که درخواست برای گذاشتن عکس زیاد شده منم به ناچار با وجود اینکه هنوز زیاد عکس ندارم تصمیم گرفتم با یه چند تا عکس دل دوستان و عمه ها و خاله ها رو شاد کنم . البته این بار این پست رو تقدیم میکنم به عمه مریم که شاکی بود چرا همش انشا مینویسی و عکس نمیذاری. 

مثلا پشتی رو گذاشتم که شما از اون طرف که برق هست نری. اومدی از این طرف میری. آخه من نمیدونم ماااااااااااااااادر چیکار این سیم ها و این ستاب باکس بیچاره داری که روزی 10 بار میندازیش؟ خوب این همه اسباب بازی. برو سراغ یه چیز دیگه. تازه یه بار رفتی تو گیر افتادی. کلی فکر کردی که چطور در بای. من دیر دوربینو آوردم و از داخل بودنت عکس ندارم

اینم چهره خوشکلت پس از انجام شیطنت:

اینم یه مدل از خوابیدنت. قربونت بشم که اینقد عاشق نماز خوندنی که در حالت سجده خوابیدی

از اونجایی که اسباب بازی هات برات تکرلری شدن . منم به وسایل دوران نوزادیت رو آوردم مثه کریر. به هرحال یه چند دقیقه ای سرگرم میشی باهاشون که بسی جای شکر داره

ثنا: چیه مامان؟ باز داری ازم عکس میگیری بذاری تو وبلاگ این دوست جونیا ببینن هی بخندن و شاد بشن. بابا یه لحظه ولمان کن

قربونت برم دختر ژولی پولی خودم که هر چقد موهاتو شونه کنم بازم اینطور ژولی پولی میشی. دیروز دیگه دست رو دلم گذاشتم و علی رغم اینکه دوست دارم موهات بلند شه کمی از کنارای گوشت رو کوتاه کردم. کمی مرتب تر شدی. تا بعد عکسشو میذارم. هنوز ازت عکس نگرفتم

مامانی دندون پنجممو میبینی؟

الهی من دورت بگردم نفسم با این دندونای خوشکلت.

 ثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضل تا این لحظه ، 1 سال و 1 ماه و 13 روز و 0 ساعت و 48 دقیقه و 26 ثانیه سن دارد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله لیلا
5 اسفند 92 17:31
عزیزم....حسابی بزرگ شده این ثنا خانم خوشگل مشگل.... کلا بچه ها دوست دارن به چیزایی که نباید دست بزنن...دست درازی کنن.......
مامان ثنا
پاسخ
آره ماشالله به جونم خاله لیلا. دقیقا....
خاله عاطی
5 اسفند 92 22:42
سلام ............. ببخشید شوهر شما جنوبیه؟؟؟؟؟؟؟ از رنگ پوستش که سیاهه مشخصه........ قربون سفیدبرفیم بشم که باباشو شرمنده کرده...........
مامان ثنا
پاسخ
نخیرم خاله عاطی خانوم. تازشم من سر باباجونم رفتم اینقد سفیدم. فلش دوربین روی من خورده . برای همین باباییم سیاه اومده. من غیرتیم رو باباجونماااااااااا. گفته باشم
گل من
6 اسفند 92 19:22
ماشالا به این فرشته خوشگل و دوست داشتنی
مامان ثنا
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان نازنین زهرا
7 اسفند 92 0:32
قربون خانم مهندس های آینده نمی دونم این بچه های این دوره زمونه چرا عاشق سیم و تلفن و پریزن ماشااله عزیزم با این شیطنت هات دلمونو بردی
مامان ثنا
پاسخ
ممنون خاله. ولی خاله جون دخمل من دیگه نمیخواد مثه مامان باباش مهندس شه. ایشالله باید خانم دکتر شه.مامانش مهندس شده بسه دیگه
خاله ی آریسا
7 اسفند 92 12:06
مرسی ما بازم ثنا جونمونو دیدیم و کلی کیییییییییف کردیم عزیزم داری شیطون میشی ها مرواریداشو ببین بوووس بوووس
مامان ثنا
پاسخ
ممنون خاله جون. شما لطف داری. بوس