ثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضلثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضل، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

ثنا خانم مهربون

نماز خوندن جیجلم

1392/12/25 23:36
نویسنده : مامان ثنا
743 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همه وجودم. الهی من دورت بگردم که اینقده شیطون شدی و اذیتم می کنی که جدیدا دیگه کلی دعوات میکنم. بمیرم برات تو  هم کمی مظلوم میشی و یه چند ثانیه ای یه طوری تو چشام خیره میشی که میخوام از رو برم. بعدشم کلی بغلت می کنم و می بوسمت که از دلت در بیاد. ولی دیشب اینقده اذیتم کردی که حسابی کلافه شدم. تقریبا 1.30 شیر می خوردی و نمی خوابیدی. گریهشانس بابایی هم کاری براش پیش اومد و رفت بیرون. تو هم تا تونستی مامانو اذیت کردی. طوری که من با گریه زنگ زدم بابایی که دارم از خستگی و گشنگی می میرم. بیا به دادم برس. ولی تا بابایی اومد خوابیده بودی شیطون. 

واما از شیرین کاری هات بگم نازنینم که هر روز شیرین تر میشی:

به نظرتون این چیه دوست جونا:

ببببببببببببببببببببله. درست حدس زدید. ثنا خانومم از حالت ایستاده سجده کرده. قربون انعطاف بدنت بشم . خدا راضی نیست اینقد بدن کوچولوت رو اذیت کنی. خوب بشین سجده کن نازنینم

الهی مامان قلبون اون چهره ملکوتیت بشه عروسک خوشکلم. تازه بهت میگم الله اینقد خوشکل میگی اکبر که نگو. ولی تا حالا فقط برای عمو محمد گفتی . بقیه اکبر گفتن خوشکلتو هنوز نشنیدن.

این عکسا رو هم قبلا ازتون گرفته بودم. یادم رفته بود بذارم

و بازم پدر و دختر بااحساس

تراشه های الماس رو هم برات گرفتیم که فعلا 4 کلمه انگشت و قلب و زبان و مو رو داریم باهات کار میکینم. زدیمشون به در یخچال و تا میگیم قلب کجاست هرجای خونه باشی خودتو میرسونی به در یخچال و نگاشون میکنی دختر نابغه من.

ایشالله بتونیم خوب باهات کار کنیم و استعدادهاتو شکوفا کنیم وروجکم.

هزار تا میبوسمت عسلم. فقط تورو خدا اینقد منو اذیت نکنزبان

 ثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضل تا این لحظه ، 1 سال و 2 ماه و 3 روز و 8 ساعت و 24 دقیقه و 54 ثانیه سن دارد 

پسندها (1)

نظرات (6)

خاله عاطی
27 اسفند 92 13:32
فدای تو نازگلم برم من با این چادر خوشگلت ....... اون عکس اخری که بابایی داره بوست میکنه عین هلو میمونی...
مامان ثنا
پاسخ
خدا نکنه خاله. ممنون خاله عاطی جونم
عمه فاطی
19 فروردین 93 23:57
فدای تو فرشته جون جونی
آیسان مامان ماهان
20 فروردین 93 11:58
آخییییییییییییییییییییی ای جاااان دلم چه ناز میشی اینجوری فرشته کوچولووووووووووووو
آیسان مامان ماهان
20 فروردین 93 11:58
نماز و دعاهات قبول عسیسمممممممممممممم،،خاله آیسان و پسملشم دعا کن
آیسان مامان ماهان
20 فروردین 93 11:59
وحیده جونی چقد الان کیف حالی برا داشتن این دخمل نااااااز؟؟؟؟
خاله لیلا
23 فروردین 93 11:32
سلام جوجوکوچلو و مامان وحیده جون ...سال نو مبارک....عزیزم واقعا عین فرشته شده این ثنابانو.... بابا کجایی مامان وحیده بیادیگه خبربده از خودتون....