ثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضلثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضل، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

ثنا خانم مهربون

عکسای خونه خاله عاطی

1392/2/3 8:35
نویسنده : مامان ثنا
654 بازدید
اشتراک گذاری

گل مامان امروز صبح تا من رفتم بیرون اتاق و برگشتم دیدم حدود نیم متر تو خواب جابجا شدی . البته تو بیداری اینقد ورجه وورجه نمی کنی. دم صبح معمولا خیلی کش و قوس می کنی. طوری که من فکر می کنم میخوای بیدار شی . ولی دوباره می خوابی. 

تازه دیشب کار جدیدی کردی. پاتو فشار می دادی روی کریر و خودتو بلند می کردی. دیگه نمی تونم تنها بذارمت تو کریر. وقتی هم میذارمت رو زیر انداز پلاستیکیت که عوضت کنم پاتو میزنی رو زیرانداز و خودتو بالا می کشی.

مهربونم اینا عکساییه که 10 روز پیش خاله عاطی بردت خونشون ازت گرفت:

 

اینجا خاله عاطی همه عروسکاشو گذاشته دورت. تو هم تعجب کردی لابد با خودت گفتی این چرا اینطوری میکنه؟تعجب

اینجا خاله عاطی می گفت همش بره ناقلا رو می گرفتی و بالا پایین می کردی . برای همین دستت تار افتاده وروجک مامانلبخند

اینجا هم خیلی با نمک افتادی همه هستی مامان:

اینا هم عکسایی که خودم  درست کردم. امیدوارم خوشت بیاد نفسم:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عمه مریم
2 اردیبهشت 92 15:05
سلام عزیز عمه کی میشه بیای دزفول من تورو ببینم وببوسمت عزیز دلم ماشالله به چشمات


ممنونم عمه مریم
عمه زینب
5 اردیبهشت 92 20:26
ماشالله عمه جون هر عکست خشکلتر از عکس قبلیته افتخارمی نازنین که دختر برادرم این همه نازه تبارک الله


ممنون عمه جونم. شما هم خیلی خوب و مهربونی. منم افتخار می کنم عمه مهربونی مثل شما دارم