ثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضلثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضل، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

ثنا خانم مهربون

حمام ثنا بانو بعد از 10 روز

1392/2/11 8:33
نویسنده : مامان ثنا
518 بازدید
اشتراک گذاری

ثنای عزیزم از اونجایی که هنوز پوست سرت که توی دل من داشتیش هنوز کامل در نیومده بود. تصمیم گرفتیم چند روزی حمام نبریمت تا شاید ریختن. ولی بعد از 10 روز وقتی دیدیم زیاد فایده نداشت من و خاله عاطی بردیمت حمام. آخه تو حمامو خیلی دوست داری و من تقریبا یک روز در میون می بردمت حمام. حالا که بعد چندین روز می بردیمت انگار حمام یادت رفته بود و کمی گریه کردی. ببخشید مامان جون. به خاطر خودت بود که نبردیمت. وگرنه من که عاشق حمام بردنتم گل مامان.

اینا عکسایی که بعد از حمام ازت گرفتم. به قول دزفولی ها ریت گشس(ترجمه: صورتت باز شد):

جدیدا هم که یاد گرفتی حسابی لباتو می خوری. میگن میخوای لثه سفت کنی:

 

اینجا هم عصر روزیه که که برده بودمت حمام. گذاشتمت تو کالسکه و دورت می دادم تو خونه 200 متریمون (از اونجایی که خونه ما خیلی بزرگه راحت میشه با کالسکه توش دور خورد.تعجب. فکر کن مامان جون تو خونه 57 متری من چطور و با چه دردسری دورت دادم. به هرطرف می چرخیدم به یه چیزی می خوردم. خدا ایشالله خونه 200 متری بهمون بده که راحت دورت بدم با کالسکه.یک لحظه هم فکر نکنی که من خونه 200 متری رو برای چیز دیگه ای میخوام. فقط میخوام تو رو توش دور بدمخجالتاز خود راضی)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ماهان
10 اردیبهشت 92 13:01
سلام عزيزم با افتخار تمام لينكيد.....موفق باشيد انشالله دوستاي خوبي برا هم باشيم ..بازم به ما سر بزنيد
یه نی نی توو خواب و رویا
10 اردیبهشت 92 16:53
فداش بشم عسلی