ثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضلثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضل، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

ثنا خانم مهربون

سوراخ کردن گوش ثنای عزیزم

1392/2/29 13:05
نویسنده : مامان ثنا
482 بازدید
اشتراک گذاری

میوه دلم دیروز همراه باباجونی رفتیم دکتر افخمی هم برای چکاپت هم برای سوراخ کردن گوشت. خداروشکر همه چیزت خوب بود. فقط گفت دیگه اصلا بهش فرنی نده. چون شیرت کافیه. وزنت هم 5900 بود. ماشالله بهت بشه. دکترگفت بچه شما نسبت به بقیه جلوتره. نمی دونم چطور اینو می گفت ؟ آخه همه می گن چقد ریزه میزه ای!!!!!!! بهش گفتم خواب بعدظهرت خیلی کم شده. گفت اگه غیر این باشه باید نگران باشی. چون بچه الان می خواد با محیط اطرافش ارتباط برقرار کنه . بیداریش بیشتر شده. وزنت هم گفت خیلی خوبه. ماشالله ماشالله بهت بشه. باید برات اسپندی دود کنم نفسم. دکتر افخمی کلا خیلی باحاله. همش به آدم انرژی میده. سنش هم بالاست. حیف که میخواد بره از اینجا. نمی دونم از حالا به بعد کدوم دکتر ببرمت برای چکاپ؟آخه این بهترین دکتر این اطراف بود. دکتر گفت وقتایی هم که دیدی خیلی تمایل به خوردن داره از شیر خودت بده. آخه تو چند وقت بود رو سینه ات اندازه یه نخود زبر شده بود. دکتر گفت ممکنه به خاطر این بوده که فرنی خورده. من یادم نبود که بعد فرنی خوردن اینو درآوردی یا قبلش. به هرحال تصمیم گرفتم دوباره قطعش کنم. وقتی خواست گوشتو سوراخ کنه همش آیت الکرسی خوندم که یه وقت زیاد اذیت نشی. دردت به جونم وقتی سوراخشون کرد یه لحظه تکون شدیدی خوردی و کلی اشک ریختی. دلم کباب شد برات . ولی دکتر گفت دردش فقط همون لحظه است. بهش شیربدی آروم میشه. خدا روشکر همینطورهم شد. الهی من فدای دل صبور و مهربونت بشم. دکتر گفت تا 20 روز با الکل گوشتو تمیز کنم . گوشواره ای که خودش گذاشته بود رو تو گوشت بچرخونم و تا 48 ساعت حمام نبرمت. بعدشم رفتیم بازار تا گوشواره انتخاب کنیم. یکی دیدم که خیلی خوشم اومد. ولی گفتیم سر فرصت بازار بزرگ هم بریم بریم شاید خوشکلتر دیدیم. کلی برا خودت خااااااانوم شدی. آخه تا قبل این هر کی می دیدت میگفت دختره یا پسره؟ من با تعجب می گفتم یعنی اینقد شبیه پسراست. اونا هم میگفتن آخه گوشواره نداره!!!!!!!!!!!!! حرفا عجیبو غریییییییییییب. بچه رو که از روز اول گوشواره نمی ذارن. خلاصه دیگه کسی نمیپرسه دخمله یا پسمل. چون حالا واقعا شبیه یه دخمل خوشکل و مامانی شدی. عکس با گوشوارت رو هم در اسرع وقت میذارم نازنینم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

دوست مامان
30 اردیبهشت 92 9:40
مبارکت باشه ثنا بانوی کوچولوی جوجو انشااا...سرویس عروسیت طلا خوب اومده پایین!!!!زود برو بگیر تا اوضاع قاراش میشه ممکنه کاملا اتفاقی یکهو بره بالا....!!!1
مامان منتظر
30 اردیبهشت 92 10:26
مبارکهههههههه ثنا جون
آيسان مامان ماهان
30 اردیبهشت 92 11:31
اي مهربووووووووووون به روي چشم عزيز دلم...خيلي خبيثانه نيس والله اسم من بد دررفته..
آيسان مامان ماهان
30 اردیبهشت 92 11:34
ثنا خوشگلم مبارك عزيز دلم انشالله گوشواره خوشگل بگيري ماماني جون زحمت بكشه عكسشو برامون بذاره كيف كنيم..ماماني راحت شد از دس اين فضولا كه همش ميپرسيدن اين خوشگل دخمل يا پسمل


خاله عاطي
31 اردیبهشت 92 0:42
الهي خاله فدات شه بااون كوشواره هات شكل جوجه حناييت شدي دورت بكردم
آيسان مامان ماهان
31 اردیبهشت 92 9:46
آپم و منتظر نظرات حتما بيا گلم ،اين گلم هديه برا شما _█████____████ ___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█
خاله انیس
1 خرداد 92 18:07
سلام جیگر من دلم برات تنگ شده قربونت برم الهی جیگر خاله مبارکت باشه خاله جون زود زود بیا پیش ما که دلم برات تنگ شده