ثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضلثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضل، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

ثنا خانم مهربون

بازی وبی

1392/3/30 23:21
نویسنده : مامان ثنا
291 بازدید
اشتراک گذاری

مدتی پیش مامان ماهان جونم منو به این بازی وبی دعوت کرد. ولی من به دلیل مشغله وقت نکردم شرکت کنم. اینم بازی من:

1.بزرگترین ترس تو زندگیت چیه؟ترس از دست دادن کسایی که خیلی دوسشون دارم. 


2:اگر 24 ساعت نامرئی بشی چه کار میکنی؟ میرم سر کار بابا ابوالفضل . ببینم تو مدرسه با شاگرداش چطور برخورد میکنه. آخه خودش میگه خیلی خشنه. ولی من باور نمی کنم.


3:اگه غول چراغ جادو توانایی برآورده کردن 5تا12 حرفت رو داشته باشه اون چیه؟سلامتی و خوشحالی عزیزانم


4:از میون اسب"پلنگ وعقاب کدوم رو بیشتر دوست داری؟ااز عقاب و پلنگ میترسم. اسب بهتره. حداقل یه بار سوار شدم. عقاب و پلنگ رو حتی فکر دست زدن بهشون رو هم نمیتونم بکنم.


5:کارتون مورد علاقت چیه ؟ آن شرلي. موش و گربه. کلا خیلی کارتونی نیستم.


6:در پختن چه غذایی مهارت نداری؟ سبزی پلو . ماهی

 

7:اولین واکنشت موقع عصبانیت؟بستگی به کسی داره که عصبانیم کرده. همسری بنده خدا معمولا مظلوم واقع میشه و کلی قرقر میشنوه. بقیه هم یه طوری بهشون مبفهمونم که عصبانیم کردن.

 

8:با مرغ دریا "اورانیوم و خسته یه جمله بساز؟مرغ آبی که از  شنا کردن توی دریا خسته شده بود تصمیم گرفت بره یو-سی-اف اصفهان تو کار اورانیومنیشخندخداوکیلی عجب جمله ای بوداااااااااااا


9:دو بیت شعری که دوست داری؟ من اگر کامروا گشتم و خوشدل چه عجب. مستحق بودم و اینها به زکاتم دادند(اعتماد به نفسو داریداز خود راضی)


 9:اگه قرار باشه با تونل زمان فقط به یه روز از آینده یا گذشته سفر کنی کجا میری؟تو گذشته: اولین سفری که همراه همسرجونم با ماشینمون مسافرت 2 نفری به یاسوج و شیراز رفتیم

آينده : روزی که دست ثنا خانوممو بذارم تو  دست همسرش و شاهد خوشبختیش باشم

 

10:چه رنگی هستی؟یاسی. صورتی


12:اگر قرار باشه از ایران بری کدوم کشور میری؟  دوست ندارم برم. ولی از اونجایی که میدونم برای ادامه تحصیل برا من و جناب همسر دعوت نامه فرستاده میشه و ما هم نمی خوایم دلشونو بشکنیم استرالیا باشه بد نیس. چشمکنیشخند


13:بهترین sms inboxگوشیت چیه؟ از صدای گذر آب چنان میفهمم . تندتر از آب روان. عمرمان میگذرد . زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست. آنقدر سیر بخند که ندانی غم چیست


 14.اگه قرار باشه که سه نفر از آشناها رو امشب به مهمونی دعوت کنی، اون سه نفر چه کسانیهستند؟ جمعیت زیاده. نمیشه بشه 50 نفر؟ من که نمیتونم 3 نفر رو انتخاب کنم. شرمنده.

 

15.اگه قرار بود یه کلمه رو از لغت نامه ی زندگی حذف کنی، اون کلمه چی بود؟ دروغ

 

16. کسی را که بخواهی ملاقات کنی؟ زیادن. دوستای دوران دانشجویی. فاطمه اخزری. شریفی. قمری. رضایتی. اووووووووووووووه خیلی هستن. کلا هم خوابگاهیام. دلم برای همشون تنگیده نامرداااااااااااا.

 

17.اسم دیگه برای وبلاگت انتخاب کن؟ ثنا . تنها بهونه زندگی مامان و بابا

 

18.خودت رو شبیه چه میوه ای میدونی؟شرمنده . من شبیه میوه نیستم. من شبیه فرشته هامفرشته

 

19.سه خصوصیت اخلاقی بدت؟ زود رنجی (البته جدیدا اینطور شدم) . زود عصبانی شدن. رک بودن. همینا اگه خوب بشه دیگه هیچ عیبی در من پیدا نمی کنیدنیشخند

 

20.کاشکی.....؟كاشكي رشته درسیم این نبود که الان هست. حیف که دیر متوجه شدم.افسوس

 کسایی رو که دعوت میکنم:

مامان نی نی امیری. 

مامان هدیه گلی.

مامان علی اکبر.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان علی اکبر
25 خرداد 92 16:19
سلام عزیزم ممنونم که ازم دعوت کردی.... حتما سر فرصت انجامش میدم... ثنا خانم رو ببوس
آيسان مامان ماهان
26 خرداد 92 9:59
سلام گلم چرا كه نه،،خوشحالم كه از همه جا دوستان گلي دارم..


منم همینطور عزیزم
آيسان مامان ماهان
26 خرداد 92 10:00
سلام ممنون از شركتت تو بازي اين جمله هشتت مرغ دريا بودااااااااااااااااا،،نه مرغ آبي


آخه اگه مینوشتم مرغ دریا 2 بار دریا تو جملم تکرار میشه که زیاد جالب نبود. برا همین گذاشتم مرغ آبی
آيسان مامان ماهان
26 خرداد 92 10:02
اي جونم اين هيجدهتو برررررررررررررررم البته كه فرشته اي عزيزم


چه خوب که شما هم فهمیدی آیسان جونم. چه میشه کرد؟ نمیشه که فرشته بودن رو از دیگران پنهون کرد.
مامان ویهان
26 خرداد 92 11:10
ای ول مامان ثنا ... این ترس واقعا ترس داره...چه smsباحالی بود...راستی دانشگاه اهواز بودی؟ مگه رشته ات چیه عزیزم... همه یه جورایی از رشته هاشون ناراضی ان...بی خیال ثنا بانو رو نگاه کن از زندگی لذت ببر
گل من
9 دی 92 10:40
سلام وحيده جون. خيلي باحال بود. خوبي؟‌دختر گلت خوبه؟ ماشالا خيلي نازه. خوشحال شدم از ديدنتون
مامان ثنا
پاسخ
سلام. ممنون که سر زدی. خیلی لطف داری. منم خوشحال شدم
انتها
16 بهمن 92 16:56
الهی ماشالا