ثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضلثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضل، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

ثنا خانم مهربون

یه عکس که از پست قبلی جا افتاد

1392/4/27 12:07
نویسنده : مامان ثنا
330 بازدید
اشتراک گذاری

زور نمایی ثنا خانوم برای برداشتن سطل ماست(البته کاملا پر نیست)

مامانی: ثنا جونم میشه بی زحمت این سطل ماست رو بذاری تو یخچال؟

ثنا: مامان خانوم از حالا منو وادار به کار کردن میکنی؟ بابا من  هنوز بچم. این کارا برام سخته. ولی خوب چی کنم که عاشقتم مامان و دوست دارم کمکت کنمخجالت

مامانی: الهی من قربون دل مهربون دخترم بشه که کمک مامانش میکنه


پ.ن: ثنا جونم این یعنی آمادگی تو برای انجام کارهای خونه در آینده. از اونجایی که مامانی همش تو فکر تو هست که دختر کدبانویی بشی بنابراین از همین حالا دارم تمرینت میدمنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

شازده امیر و رها بانو
28 تیر 92 15:41
ای جانم خانومی مامان جان از الان به فکر کار کشیدن از دختری نباش بابا البته خودشون بزرگ بشن برامون کار هم نمیکننااون دوره ای ما بود به مامانامون کمک میکردیم
آیسان مامان ماهان
29 تیر 92 13:15
ای جون دلم،مامانی مگه ثنای ما خدای نکرده کوزته که کار سنگین بهش میدین
آیسان مامان ماهان
29 تیر 92 13:16
مامان ثنا ولی کارت درسته خوب کدبانوگری یادش بده ثنا جونو ،خدا رو چهدیدی شاید اومدیم درتونو زدیم خخخخخخخخخخخخخ
آیسان مامان ماهان
29 تیر 92 13:17
ای خدا مرگم بده دخملمون ناف بازم که تشریف دارن،،،این چه عروسی فداش بشم
مهسا مامان نورا
29 تیر 92 21:25
ای نازم آخه اون سطل به اندازه خودته که خاله نکنید این کارو بابا نکنید ای جانمی
مامان فتانه
30 تیر 92 13:10
elahi daste koocooloomoon dard umad
مامان ویهان
4 مرداد 92 1:14
عزیزم با این سطل ماستت... بچه ها چنگ میزنن همه چی رو میگیرن اما نمیتونن دستشونو باز کنن...