ثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضلثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضل، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

ثنا خانم مهربون

هنر مامان خانوم

1392/6/4 15:30
نویسنده : مامان ثنا
300 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر نازم. مامانم میخوام اولین هنرم رو که با فتوشاپ کار کردم برات بذارم تا یادگاری بمونه و بعدها کارامو با اولین کارم مقایسه کنم. آخه مامانی تصمیم گرفته برای اینکه هم کار کنه و هم پیش دختر عزیزش باشه تو خونه کارای فتوشاپی انجام بده. آخه اصلا نمیتون با خودم کنار ب یام که تو رو بذارم مهد یا پیش کسی و برم کار کنم. البته شاید نیاز باشه گهگداری برای گرفتن عکس برم بیرون ولی خوب گاهی نه همیشه. ببین مامانم یادت چقد برام مهمی. امیدوارم بعدا که بزرگ شدی با خوندن این مطالب به قول مامان ماهان از بردن من به خانه سالمندان پشیمون بشی.نیشخندآخه کدوم مامانه ک بعد 18 سال درس خوندن و داشتن مدرک فوق لیسانس و تازه همیشه جز 3 نفر اول کلاس بودن تصمیم بگیره همه داشته های علمیش رو به خاطر دخترش کنار بذاره و به کار تو خونه ای مشغول بشه؟حالا فکر نکنی دارم منت میذارما. میخوام بدونی که چقد دوستت دارم و چقد برام مهمی که حاضر نیستم به خاطر کار کردن تنهات بذارم. مامانی که روزی به دیگرانی که فقط خانه دار بودن میگفت چطور از تو خونه موندن و بیکاری خسته نمیشید؟ مامانی که عاشق کارکردن و فعالیت بود. مامانی که تو دوره دانشجوییش اینقد اکتیو بود که وقت برای درس خوندن نداشت.زبان  حالا تو خونه نشسته و فقط داره بچه داری میکنه و خدا میدونه که چقد از اینکه کنارت هست راضی و خوشحاله. پس تو هم به مامان کمک کن و باهاش همکاری کن که حالا که تصمیم گرفته کنارت بمونه و کار کنه از تصمیمش پشیمون نشه. دختر خوبی باش و اجازه بده مامان کار بکنه. میدونم که اینقد باهوش هستی که وقتی باهات حرف میزنم میفهمی و درک میکنی. قربون دختر باهوش و باشعورم بشم. نازنین دخترم. خیلی دوستت دارم. 

اینم اولین کارای من:ببخشید که زیاد از خودت عکس درست نکردم. آخه عکسای خیلی جالب و باکیفیتی نداشتم. ایشالله قراره ببرمت آتلیه. اونوقت کلی عکس قشنگ از خودت میذارم.

 

اینا هم عکسای آقا امیرحافظ گل . (قابل توجه عمه زینب: کدومشون از همه قشنگتره؟)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مهسا مامان نورا
4 شهریور 92 16:19
ایشاله که همیشه در کنار هم خوش و سلامت اشید عکس ثنا خوبه و عکسهای اون شازده هم به نظر من اولی بگو کی نظر خواست از شما


سلام. ممنون. اتفاقا خوب کردید که نظر دادید. می خواستم از همه بپرسم کدوم بهتره یادم رفت
مامان امیررضا
5 شهریور 92 1:50
دست مامانی درد نکنه چه عکس های خوشملی ایشالله عکس های عروسی ثنا خانم رو درست کنی
عمه جون پس من چیییییییییییییییییییی


عزیز دلم یادم نبود عکسای خوشکل تو رو هم دارم. حتما در اسرع وقت درستشون میکنم.
مامان فتانه
5 شهریور 92 13:16
چه مامانی باگذشتی گاهی اوقات ادم از یک چیزایی میگذره که قبلا اصلا فکرشو نمیکرد....موفق باشین عزیزم....من خیلی دوست دارم عکس درست کردن و اینارو ولی بلد نیستم


دقیقا.
ممنون.
منم کلاس رفتم. می تونی کلاس بری
مامان فتانه
5 شهریور 92 13:18
راستی خانمی الان دیدم چندتا مطلب گذاشتی که ما ندیدیم میشه خواهش کنم هروقت اپ میکنین بهم خبر بدین ببخشیدااا


چشم. خبر میکنم
شازده امیر و رها بانو
6 شهریور 92 21:57
سلام خانومی ببخش دیر اومدم پیشت شهریور برام ماه خیلی شلوغیه آفرین به مامان باگذشت و هنرمند خانوم شما که عکسارو از آتلیه هم قشنگتر درست میکنین نیازی به آتلیه نیست والا
آیسان مامان ماهان
9 شهریور 92 12:25
سلام مامان ثنای زبر و زرنگ و هنرمند..بابا اگرد اول..اکتیو..فتو شاپ کار..تو دل برو...چقدم ازتون تعریف کردم ،،خدایی من جای شما بودم براجایزه یه ماه رو با فتوشاب به جای آیسانی براتون کار میکردم


بابا تعریف کن. بابا زرنگ. باباشیطون
آیسان مامان ماهان
9 شهریور 92 12:25
خدایی کاراتون خیلی زیبا شدن دست گلت درد نکنه،مامان مهربون و فداکار و هنرمند


وای . دارم می ترکم از این همه تعریف. چقد خجالتم دادی دوستم
ღمامان على اكبرღ
20 شهریور 92 2:59
سلام عزیزم خوبین؟ ماشاالله ثنا خانم بزرگ شده.... عکسا هم خیلی قشنگن.... فقط مامانی یه سوال دارم چطوری عکسارو اینقدر تمیز جدا میکنی؟؟؟