ثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضلثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضل، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

ثنا خانم مهربون

عکسای خوشکل از مهربونم

1392/6/4 22:50
نویسنده : مامان ثنا
374 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جونم. امروز خیلی اکتیو بودم. آخه این سومین پستیه که برات میذارم. عصری بردمت پارک مجتمع . می خواستم ازت عکس بگیرم. ولی چون کسی باهام نبود نتونستم زیاد ازت بگیرم. فقط یه لحظه دادمت دست یکی و عکسی ازت گرفتم. لباسای خوشکلی که تنتع مامان جون و آقاجون دزفولی از مشهد برات سوغاتی آوردن. خیلی خوشکل بودن تنت. قربون قدو بالات بشم. کلی عکس ازت گرفتم. تو هر عکس یه ژستی گرفتی. منم دلم نیومد هیچ کدومو حذف کنم. همه رو میذارم تا هم خودت هم دوست جونای عزیزمون کیفشو ببرن.


اینم هدیه دایی سعیده که گفتم یادم باشه برات بذارم ببینی

 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

فاطمه(مامان متین)
4 شهریور 92 23:20
سلام دختر نازی دارید عکس پست ثابتشم خیلی خوشکل شده ماشاالله هم بهش گفتم خوشحال میشم به وب پسر منم سر بزنید من لینکتون کردم
خاله ی آریسا
5 شهریور 92 10:09
ای جووووووووووووونم عزیزم چه عکسای نازی ایشالله مامانی همیشه اکتیو باشه تا ما کیف کنیم . میبوسمت عزیزم


ایشالله
مامان فتانه
5 شهریور 92 13:14
ای جانم چه عکسای نازی چه خنده خوشکلی داره خانمی


ممنون خاله جون
مهسا مامان نورا
5 شهریور 92 14:30
نازکم خیلی ماه شدی تو عکسات خاله دست دایی جون هم درد نکنه خوشکل بودن







ممنون خاله
مامانه پارسا
5 شهریور 92 17:47
سلام مامانی خوشحال میشم ما رو لینک کنید اگه موافقید...نازی به دخملی جوجو


ماهم خوشحال میشیم شمارو لینک کنیم. به جمع دوستان ثنابانو خوش امدید
مامان ضحـــــــــــــا
6 شهریور 92 9:57
سلام
هزار ماشاالله به گل دخترتون،خيلي نازه.خدا حفظش كنه براتون


ممنون. لطف دارید
مهسا مامان نورا
6 شهریور 92 20:55
خاله کجایییییییییییییییییی؟
شازده امیر و رها بانو
6 شهریور 92 22:43
ای جونم دلم برای ثنا جون تنگ شده بوداااااا مامانی مرسی با این عکسای نازی که گرفتین و گذاشتین دست مامن جون و آقا جون درد نکنه با این سوغاتی خوشگلشون چقدرم به دختری میاد دست دایی سعیدشم درد نکنه
آیسان مامان ماهان
7 شهریور 92 10:54
سلام گلم ،،الهی دورت بگردم شرمنده پی نوشت 3 گفتم که همشونو اشتباهی حذف کردم ،،ببخشید تو رو خدا...خیلی ممنونم از لطف نظرت گلم...


راست میگی. یادم رفته بود. خواهش میکنم
آیسان مامان ماهان
7 شهریور 92 10:55
وای وای وای خدااااااااااااااای من،این علوسک ملوسک کی بوده خداااااااااااااا.... الان میخوام بیام بخولمش
آیسان مامان ماهان
7 شهریور 92 10:57
دست آقاجون و مامان جون درد نکنه برا لباسای خوشگل ثنا جونچه نازن ،چقدم به ثنا مییان مبارکش باشه عزیز دل خاله


ممنون خاله جون
آیسان مامان ماهان
7 شهریور 92 11:01
عزیزم ببخشید دوباره این امتحانا حسابی وقتمو گرفته بودن خدا رو شکر دیروز تموم شد ...از امروز برقرام


بابا درسخون
آیسان مامان ماهان
12 شهریور 92 10:15
سلام عزیزم اسلایدر عکسهای ثنا جونم خیلی خیلی ناز شده مبارکه ایشالله
آیسان مامان ماهان
12 شهریور 92 10:16
ثنا جون ناز نازی خاله آیسان فداااااااااااااااااااااااااااات گلم ،خیلی دلبری


خدا نکنه خاله. ممنون خاله جونی
دوست مامان
12 شهریور 92 14:39
وای ثنا خانم خوشگل چه ناز شدی من یه ماهی نبودم ولی به محضی که رسیدم اول اومدم به وب شما سرزدم جیجر...حسابی دلم برات تنگ شده بود به به به این مامان هنرمند چه عکسایی و چه سلیقه ای.... چه فتوشاپی..!!!


به به سلام خاله لیلا. منم دلم برای شما تنگ شده بود. وقت کردی سری به ما بزن. آخه ما دیگه زیاد پیش شمانیستیم. 2-3 هفته دیگه میریم
دوست مامان
16 شهریور 92 8:11
وای نگو خاله جون ، کجا می خواید برید؟؟!من همون روز که اومدم بهت سرزدم و نظر گذاشتم یه موردی پیش اومد دوباره برگشتیم شهرستان و دیشب اومدیم بخاطر همین نتونستم بهت خبر بدم همدیگرو ببینیم. ناراحت شدم میخواید کلا از شهرما برید یا...؟؟ حتما بیا سر بزن ببینمت