ثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضلثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضل، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

ثنا خانم مهربون

نامه عاشقانه ریحانه به ثنا خانووم و اولین خرابکاری ثنای عزیزم

1392/6/19 21:37
نویسنده : مامان ثنا
3,309 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به نفسم و جیجل خودم. نازگل مامان دیروز خاله افسانه اینا اومدن پیشمون. البته الان رفتن. شاید دوباره 5شنبه بیان. ریحون که خیلی دوستت داره 2 نامه بسیار عشقولانه برات نوشته که من هویجوری موندم تو کفش. آخه ریحون تازه داره میره کلاس سوم. من نمی دونم این جملات قشنگ و بااحساسو از کجا میاره؟ حالا خودت بخون و ببین مامان راست میگه یانه؟

به دلیل اینکه شاید زیاد واضح نباشه  خودم مینویسم:

سلام:

ثنا جان عاشقتم. عزیزذلم. نفسک خودم . من دلم خیلی خیلی حسابی واست تنگ شده بود. عزیز دلم خیلی خوشحالم که اومدم پیشت. عاشقتم نفسم گل رنگارنگم تو عشق منی ثنا. دلم حسابی واست تنگ شده بود. خاله تو خوبی عموعباس خوبه. خیلی خیلی دوست داشتم بیام تهران پیشتون. حالاهم که اومدم خیلی خوشحالم که اومدم پیشتون . دوستون دارم.

نام و نام خانوادگی: ریحانه مشکی زاده

به کی تقدیم میشه این نامه: ثناگلی

 


 

اینم یه نامه دیگه:

 به نام خدایی که همه رو دوست داره

قبل هرچیز دوست دارم

سلام ثنا گلی نفس خودم جگرم خوبی ثنا یک هدیه داری. اول یکم چیز واست بنویسم. عزیز دل خودم  . راستی خاله چرا  عکس توی وبلاگ ثنا نمی ذاری یکم بزار حوصلمون سر رفت. عاشقتم ثناگلی عزیز دل خودم

دوست دارم 

از طرف آجی ریحانه به تو گل رنگارنگم ثناگلی

ایشالله تا 100 سال زنده باشی


 قبلا ها هم کلی نامه برات نوشته که من همه رو نگه داشتم. ولی این نامه هاش پیشرفته تر از سری های قبل بود

چند روز پیش هم بعد از شام که من رفتم ظرفارو بشورم. بابایی هم یه لحظه رفت بیرون دبه ماست که هنوز روی زمین مونده بود را خالی کردی روی زمین. با اینکه دور بودی ازش و نشسته هم بودی خیلی سریع خودتو انداخته بودی روی زمین و با غلت زدن رسیده بودی بهش. خلاصه هنوز چهار دست و پا نمیری ولی داری شیطونی هاتو شروع کردی. الهی من قربون شیطنت هات بشم عروسک نازنینم. خیلی دوستت دارم . شیرین شدی مثه قند. مثه عسل.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

فاطمه
19 شهریور 92 21:35
سلام اگه دوست دارید واسه فرشته کوچولوتون کلیپ از عکساش درست کنید و همچنین یه کتاب از عکساش به من یه سربزنید منتظرم
آیسان مامان ماهان
20 شهریور 92 11:03
الهی فدای این دختر خاله های مهربون
آیسان مامان ماهان
20 شهریور 92 11:06
ریحانه جونم باریکلله خدایی انشات بیست بیست ،عجب جملاتی شیوایی خاله بیا به منم یاد بده خدایی
آیسان مامان ماهان
20 شهریور 92 11:12
ثنا خوشبحالت خاله چه خاطر خواهایی داری
خاله ی آریسا
20 شهریور 92 16:56
ثنا کوچولو روزت مبارک عزیزم
دوست مامان
21 شهریور 92 17:09
قبل از هرچی پیشاپیش 8ماهگیت مبارک ثناگلی بعدشم ثناجونی تو داری از پیش ما میری منم مثل ریحانه دلم کلی برات تنگ میشه میری و خاله رو تنها میزاری رنگارنگ خانم امیدوارم اونجا بهت خوش بگذره...دعا کن خدام یه نی نی به ما بده که مام خوشبحالمون شه...!!!!


ایشاله به زودی خودتون نی نی دار میشید خاله جون
مامان فتانه
23 شهریور 92 10:17
ای جانم چه خاهرزاده مهربون و با محبتی دارین .....
مامان فتانه
25 شهریور 92 12:43
ما اومدیم با پست جدید
مهسا مامان نورا
28 شهریور 92 12:00
عزیزیم همین خرابکاریاشون شیرینشون میکنه چه نامه زیبایی
مامان فتانه
29 شهریور 92 11:40
ما اپ کردیم
آیسان مامان ماهان
31 شهریور 92 11:18
سلام مامانی و دخمل نااااااااااااااااااز،خوبین،چرا آپ نمیشین عاخه؟؟؟؟؟؟///دلمون حسابی تنگید که


ماهم دلمون تنگیده. ایشالله به زودی
دوست مامان
31 شهریور 92 11:26
ببین مامان وحیدوه چند روزه مدام میام به ثناجون، دخترشاه پریون سر میزنم اما مطلبی نذاشتی معلومه رفتی از پیش ما... انشاا...هرجا هستی خوش باشی خوشگل خانم، ثناگلی...


سلام عزیزم.حسابی درگیر اسباب کشی هستم. اینترنت هم ندارم. ایشالله اینترنت کشیدم آپ میکنم.