ثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضلثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضل، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

ثنا خانم مهربون

خبرهای جدید بعد برگشتن به دزفول

1392/7/2 17:03
نویسنده : مامان ثنا
296 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر ناز خودم. ببخشید مامان جونم. نمی تونم آپ کنم.

فقط چند خبر:

1- اسباب کشی کردیم به دزفول

2- بلافاصله بعد اومدنمون دندون در اوردی . دیشب آش دندونی برات درست کردم.

3- دست میزنی و نی نای نای میکنی. هوراالبته هر وقت خودن خواستی نه وقتی من بهت بگمناراحت

فعلا همین. تا بعد مفصل میام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامانه پارسا
3 مهر 92 15:22
دوست قدیمی
3 مهر 92 17:05
سلام ثنا خانم عزیز مبارکا باشه شما هم خسته نباشید مامان و بابا
دوست مامان
4 مهر 92 12:29
سلام ثنا گلی مهربون، پس به سلامتی رسیدی... منزل نو مبارک خانم خوشگله..!!!بله دیگه از ذوق رفتن پیش عزیزان گفتی یه تغییر ایجاد کنم و دندون در آوردی مبارکت باشی جوجو.... دیگ حسابی خوش بگذرون...
مهسا مامان نورا
5 مهر 92 11:31
به سلامتی ،وافرین به ثنای نازم
آیسان مامان ماهان
10 مهر 92 11:14
خونه جدید مباااااااااااااااااااااااااارکثنا جون دندون شمام مبارک عزیززززززززززززززززززززم
آیسان مامان ماهان
10 مهر 92 11:16
الهییییییییییییییییییییییییییییییییی فدای نینای نیناشت عزززززززززززززززززززززززززززززززیزم