ثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضلثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضل، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

ثنا خانم مهربون

اولین محرم ثنا بانو

1392/8/22 10:05
نویسنده : مامان ثنا
262 بازدید
اشتراک گذاری

کودکم امسال با وجود تو حال و هوای محرم برایم حال و هوای دیگریست. می دانی چرا؟ 

وجود تو باعث شده بهتر و عمیق تر درک کنم داغ مادری را که کودکش را تشنه به شهادت رساندند.

خدایا چه می شود که دل مردمانت اینقدر سخت می شود که حتی به کودک شش ماهه ای نیز رحم نمی کنند؟ خدایا این مردمان چه از این دنیا می خواهند؟ 

خدایا نکند در زمان ظهور امامت ما جز دسته اشرار باشیم؟ 

نه. به گمانم اینقدر از تو دل نکنده ایم که دلمان را به دست شیطان بسپاریم. پس یاریمان کن. من را کودکم را همسرم را و همه عزیزانم را که یاری کنیم فرستاده ات را. آمین با رب العالمین.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مهسا
19 آبان 92 0:13
الهی فدات شم خاله امام حسین حافظت باشه گلم چه ماه شدی با اون لباس محرمی
خصوصی داری مامانی


خدا نکنه خاله جون. ایشالله امام حسین حافظ همه نی نی ها باشه
دوست مامان
19 آبان 92 16:49
ماشالا به ثناخانم ما...قبول باشه عذاداریت جوجوی من...چقدم این لباسا به صورت قشنگ و معصوم شما میاد فدات....


ممنون خاله جونم
آیسان مامان ماهان
21 آبان 92 10:17
هزار ماشالله ثنا گل من
آیسان مامان ماهان
21 آبان 92 10:17
چه معصومیت خوشگلی داره نگاهت..خوشگلم،طفل شش ماهه نگهدارت باشه
آیسان مامان ماهان
21 آبان 92 10:17
دل را اگر از حسین بگیرم چه کنم بی عشق حسین اگر بمیرم چه کنم فردا که کسی را به کسی کاری نیست دامان حسین اگر نگیرم چه کنم. عزیز دلم پیشاپیش شهادت امام حسین و یاران با وفایش را تسلیت و تعزیت گفته و طلب دعای خیر داریم،ارادتمند شما آیسان و ماهان