ثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضلثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضل، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

ثنا خانم مهربون

2 مروارید بالای دخملی بیرون زدن

1392/9/29 13:58
نویسنده : مامان ثنا
268 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان. تو پست قبل یادم رفت بنویسم که بالاخره تقریبا بعد دو ماه ونیم 2 مروارید بالایی هم بیرن زدن. اینقده خوشکلن که نگو. ایشالله که همیشه باهاشون چیزای خوب و مقوی بخوری نفس مامان. حالا تو اسرع وقت یه عکس خوشکل میگیرم ازشون. 

درضمن 2 روز پیش یهووی تو روضه خونه عموی من 2-3 قدم به سمت خاله سمیه رفتی. منم کلی ذوق کردم. ولی هر چی تلاش میکنم به سمت من بیای نمیای. از بس عجله داری برای اومدن پیشم حول میشی و تعادلت رو از دست میدی و میفتی. منم باید سعی کنم دیگه اینقد ذوق زده نشم که ایشالله تو زودتر راه بیفتی. فعلا این چند تا عکسو داشته باش تا بعد:

این لباس هدیه گلیه. رفته بودیم از هدیه عکس بگیریم. تن تو هم کردیم. قربونت بشم که همه چی بهت بیاد. تازه هنوز عکس با پالتو ازت نگرفتم. یه شال و کلاه خوشکل دیگه هم برات بافتم. اینقد بهت میان که نگو.میدونم طرفدارات الان بی صبرانه منتظر دیدن عکسای خوشکلت هستن. یه کم دیگه صبر کنید طرفداری ثنا جونم. قول میدم تو چند روز آینده بیام

قربون ژست خوشکلت بشم نازنینم

ثنا جان تا این لحظه ، 11 ماه و 7 روز و 22 ساعت و 44 دقیقه و 25 ثانیه سن دارد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله لیلا
29 آذر 92 14:06
آفرین مامان خانم چه فعال شدی... همیشه همینطور زود به زود دوستای منو خوشحال کن...ای ای ثنا بانو دندون درآورده مبارک خوشگل خانم....همیشه سالم و شاد باشی عسل بانو...
فاطمه(مامان متین)
2 دی 92 23:22
ثنا جان دندونات مبارک راستی عکسات خیلی خوشگلن