ثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضلثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضل، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

ثنا خانم مهربون

تعلیم رانندگی از زبان زندایی و مریضی ثنا بانو

1392/11/5 13:21
نویسنده : مامان ثنا
410 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به مهربونم . ثنای نازنینم. زندایی حمیده یه زحمتی کشیده و یه مطلبی از تو و امیری گذاشته تو وبلاگ امیری. برای خوندن مطلب باید به وبلاگ نی نی امیری که تو لیست دوستای ثنا جونمه برید دوست جونا.

زندایی دستت درد نکنه. همیشه از این کارا بکن . چقد خوبه اینطوری. فقط 2-3 خط بنویسی و ارجاعش بدی به جای دیگه. 

آخیییییییییییییییییش.

واما دختر گلم چند روز گذشته مرتب تب میکردی و ماهم فکر کردیم میخوای دندون در بیاری. البته یه دندون از پایین بیرون زد. ولی بردیمت دکتر . گفت گوشت هم عفونت کرده. بمیرم برات مامان جون. ببخشید که دیر بردیمت. گول دفعات قبل رو خوردیم که برای دندونت تب میکردی. خلاصه 4 آمپول برات نوشت و کلی دارو که خداروشکر تبت قطع شد . ولی هنوز گاهی بی قرار میشی که فکر کنم گوشت درد میکنه. ایشالله با خوردن داروهات کاملا خوب میشی.  قرار بود دیروز تولدت باشه ولی چون هم من و هم شما سرما خوردیم کنسل شد. نمی دونم چرا امسال اینقد سرما خوردم. فکر کنم ضعیف شدم. آخه اصلا  به خودم نمیرسم. همش درگیر شما و کارای دیگه هستم. می دونم که اصلا این کارم درست نیست. به قول باباجون زن که تو خونه مریض باشه هیچی سر جاش نیست و همه چی به هم میریزه. باید سعی کنم بیشتر به خودم برسم که شما و باباجون اذیت نشید .

ثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضل تا این لحظه ، 1 سال و 13 روز و 22 ساعت و 5 دقیقه و 54 ثانیه سن دارد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سمانه(خاله ی فریما)
12 بهمن 92 0:22
ماشالا چه دخمل نازیخدا حفظش کنه خوشحال ميشم به وبلاگ فریما بیایداگه دوست داشتید به وب من هم بیاید Www.parnaz.roomfa.com