ثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضلثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضل، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

ثنا خانم مهربون

روز مادر مبارک

1393/1/31 14:15
نویسنده : مامان ثنا
1,034 بازدید
اشتراک گذاری

با اجازه آیسان جونم از وبلاگ ماهانی:

به به به ه ه ه ه  بازم روز زن و روز مااااااااااااادر میرســــــــــــــــــــه

بوی کادو و طلااااااااااااااا میرســـــــــــــــــــــــــــهنیشخندنیشخندهوراهورا

خانومای عزیز و محتررررررررررم،،روز زن نزدیکه آقایون منتظر فرصت هستند که قهر کنن و این مساوی اینکه::کادو فررررررررررررتابروعصبانیسعی کنیم تو این فرصت باقی مونده تا روز زن ،مهربانتر از همیشه باشیم و توطئه رو در نطفه خفه کنیم!!!!باشد که جزو کادو گیرندگان باشیم..لبخند

                                                                              امضاء:    انجمن بانوان دنیا دیده!!مژهاز خود راضی

زنان محترم ايران ديار،دوستان همراه پارسال و امسال ،!!! امسال هم مثل پارسال و سالهای پیشین

مطمئن باشيد...%%

هيچ معجزه اي در راه نيست...مردان همینند که بودند ..کادویی منتظر شما نیست...

برای اینکه روز زن دچار افسردگی نشوید،افسوسافسوس

بازم مثل سالهای پیش ما راه حل خوبی برایتان پیشنهاد میکنیم..لبخند

ميتوانيد امروز و فردا راروزانه صدو پنجاه بار تكرار كنيد تا به نتيجه مطلوب برسيد..

پس،،با هم شروع ميكنيم..نگران

از همسر يا فرزندم كادو روز زن و روز مادر گرفتم كه گرفتم ،،..نوش جونم  حقم بوده،وظيفشون بوده..اگه

نگرفتم...

به...جهنم..به درك..عوضش زندگی شیرینه..من كه چشم دنبال كادو نيست..سلامتي اونا از همممممممممممممممممه چي براااام مهمترررررررررررره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!نیشخندنیشخندآره جون عمه نداشته من........شیطان

 راستی دوستان خوبم  روزمووووووووووووون مبااااااااااااااااارک همگیمووووووووووونقلبماچاز خود راضی


پسندها (1)

نظرات (8)

الهام(مامان اميرحسين)
31 فروردین 93 15:55
مادر یعنی به تعداد همه روزهای گذشته تو، صبوری... مادر یعنی به تعداد همه روزهای اینده تو، دلواپسی... مادر یعنی به تعداد آرامش همه خوابهای کودکانه تو، بیداری... مادر یعنی بهانه بوسیدن خستگی دستهایی که عمری به پای بالیدن تو چروک شد... مادر یعنی بهانه در آغوش کشیدن زنی که نوازشگر همه سالهای دلتنگی تو بود... مادر یعنی باز هم بهانه مادر گرفتن...!!! روزت مبارک
مامان ثنا
پاسخ
ممنون. روز شما هم مبارک
خاله عاطی
1 اردیبهشت 93 10:09
ماهم که هیچی نگرفتیم امسال...... ولی این چند جمله رو هم دیر گفتین نتونستم متاسفانه تکرار کنم.............ولی ما دیگه خیلی پوستمون کلفت شده که از این چیزا ناراحت بشیم اینم واسه همه مردایی که کادو ندادن به خانم هاشون.........
مامان ثنا
پاسخ
هیییییییییییییییش ناراحت نباش خاله عاطی. چیزی که عوض داره گله نداره که
علی
2 اردیبهشت 93 22:34
سلام چه وب نازی داری چه کوچولوی نازی داری حیف نیست تو وبتون شکلک متحرک زیاد نمیذارین وب من با شکلک های زیبا وناز هر روز بروز میشه خوشحال میشم به وبم بیایی واز وبم دیدن کنید از شکلکای ناز استفاده کنید من تو دنیایی زیبا شکلکام منتظرم بیایی
خاله لیلا
6 اردیبهشت 93 19:53
روز زن و روز مادر میارک باشه دوستم... همش نظر میزاشتم نمی شد..ببخشید تبریک با تاخیر رو
مامان ثنا
پاسخ
ممنون عزیزم.تو فکر نباش. با 1 سال تاخیر هم قبول می کنیم
بابای ثنا
10 اردیبهشت 93 11:50
سلام به همسر گلم. هم روز مادرت و هم روز تولدت مبارک. از اینکه خدا در چنین روزی شما رو به پدر و مادرت و به من هدیه کرد خالصانه سپاس گذارم.تشکرمیکنم از همه خوبیها و زحماتت.ببخش ما رو. خیلی در این 5 سال اذیت شدی. دعا کن از این به بعد بیشتر از اینها قدرتو بدونیم.شما مثل همیشه مهربون و با محبتی همیشه همینطور بمون و ما هم برای جبران همه خوبیهات تمام تلاش خود را می کنیم. ببخش اگر دیر به دیر وبلاگ عسل زندگیمون سر میزنم ولی هردو شمای رو قدر یه دنیا دوست دارم میفهم؟ ازت میخوام همیشه شاد زندگی کنی وبه من و ثنا آرامش بدی و ما هم به شما باران عزیز آرامش بدیم.کمکت میکنم به همه آرزوهات برسی. تو هم قول بده اصولی به کارات برسی و به خودت فشار نیاری چون تو برای من وثنا خیلی مهمی فهمیدی؟ برات آرزوی موفقیت میکنم خ خ د د ن ب ب
مامان ثنا
پاسخ
سلام به همسر عزیزتر ازجونم. ممنونم به خاطر تولد قشنگی که برام گرفتی. ایشالله سایت همیشه بالا سر من و ثنا گلیم باشه.و ممنونم به خاطر همه محبت های بی دریغت .ایشالله بتونم جبران کنم همسر خوبم. دوست دارم یه عالمه.
خاله عاطی
17 اردیبهشت 93 16:40
خانوم این حرکات مستهجن چیه تو وبلاگ بچه راه انداختین .............................. بچه ها این چیزارو میخونن هوس ازدواج به سرشون میزنه ......... ...... قباحت داره والاااااااااااااااااااااا
طاها
19 اردیبهشت 93 1:04
ثنا خانوم سلام من تو را لینک کردم تو هم منو لینک می کنی؟ دوست عزیز من، به عمو عباس و خاله وحیده سلام برسون
خاله عاطی
20 اردیبهشت 93 13:49
مامان تنبل چرا عکس نمیذاری از حناییمممم؟؟؟؟؟؟؟
مامان ثنا
پاسخ
خوگذاشتم. ببین. بازم میذارم ایشالله