ثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضلثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضل، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

ثنا خانم مهربون

دوست جونای ثنا کوچولو

1392/2/3 8:38
نویسنده : مامان ثنا
350 بازدید
اشتراک گذاری

هستی مامان وبابا: می خوام عکسای دوستاتو بذارم تو وبلاگت. امسال خداروشکر نی نی زیاد داشتیم و تو کلی دوست داری که بعدا باهاشون بازی کنی. امیدوارم بتونی با همشون ارتباط خوبی برقرار کنی. 

هدیه دختر خاله سمیه(متولد 5 دی 1391) که از نظر سنی فقط 17 روز با تو فاصله داره.

امیر رضا پسر دایی سعید.(متولد 25 خرداد 1391) الهی من فدای اون چشاش بشم که اینطور به لپتاب نگاه می کنه:

امیر حافظ پسر عمه زینب .(متولد 1 دی 1390) البته قراره عکس خوشکلتری بهم برسونه. اینو از تو فیلم جدا کردم.

 

یونس پسر دایی مهدی ( دایی باباجونت) متولد 28 شهریور 1391

محمد صدرا پسر خاله نرگس(دختر خاله من)

چند تا نی نی دیگه هم هست که فعلا ازشون عکسی ندارم

آرمیتا دختر خاله سارا د(ختر دایی من)

محمدحسین پسر خاله عصمت (دختر خاله من)

نورا دختر دایی غلامرضا( دایی بابا جون)

حسنی دختر خاله کوثر( دختر خاله من)

امیر حسین پسر عموسجاد(پسر عموی من)

اینا همشون بین چند ماه تا 2  سال باهات اختلاف سنی دارن.

ایشالله بعدها برای هم دوستای خوبی باشید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آقا یونس خنده رو
24 فروردین 92 2:42
سلام ثنا خانوم یه عکس خوشکلتر از من بزار لطفا اگه دوست داری عکسای منو ببینی لطفا برو تو وبلاگ آقا یونس خنده رو ان شاء الله موفق باشی از طرف دایی مهدی


سلام یونس جون. عکس خوشکلی از تو وبلاگت گذاشتم. خیلی بانمک می خندی