ثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضلثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضل، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

ثنا خانم مهربون

تولد مامان ثنا و چهارمین ماهگرد ثنا

1392/2/10 8:33
نویسنده : مامان ثنا
679 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنینم. امروز تولد من بود و بابا جون مهربونت دیشب منو سورپرایز کرد. آخه قرار بود بذاریم 22 اردیبهشت که چهارمین ماهگرد توهست جشن تولد منو هم بگیریم. ولی بابایی با خاله عاطی رفته بودن یوشکی کیک و هدیه گرفته بودن. خلاصه کسی که پیشمون نبود. تولد خلوتی بود . فقط من و تو وبابایی و خاله عاطی و عمو امین. ولی خوب بود. با وجود تو حتی اگر هیچ کس نباشه بهمون خیلی خوش میگذره. الهی من فدات بشم. امسال اولین سالی بود که برای تولد مامانی کنارش بودی. تازه باباجون از  طرف تو هم برام هدیه گرفته بود. کلی ازت عکس گرفتیم. اصلا انگار تولد تو بود. تو هم بدت نمی اومد و باهامون همکاری کرد. این چند تا از عکسای خوشکلت مهربونم:

اینجا داری به کیک که روی میزه نگاه میکنی. از همون اولش چشمت بهش بود شکموی من. ولی حیف که نمی شد بهت بدیم عزیر دلم:

اینم عکس ثتای من همراه با کیکش:

اینجا چراغا رو خاموش کردیم تا فشفشه های روی کیک رو روشن کنیم. هر وقت چراغا خاموش میشه چشمای تو اینطور میشه. الهی من فدای چشمات بشم هستی من.

ثنا بانو همراه با فشفشه های روی کیک:

اینجا هم در حال بریدن کیک هستی  با دست خوشکلو کوچولوت:

 

 

مهربان بانو همراه با بابا ابوالفضل مهربون

بابا جونت برات ژست هنری گرفته. خوابیده کنار کیک:

آخراش همش دستت تو دهنت بود. هرکا می کردم بی خیالش نمی شدی . منم گذاشتم راحت باشی.  اینجا انگار میخوای سوت بزنی:

اینجا هم که دیگه حوصلن سر رفته بود و شنیون موهات رو هم خراب کردیلبخند:

اینا هم هدیه هایی که برام گرفتید. سرویس گردنبد و گوشواره رو باباجون و انگشتر رو تو و گیر و عطر رو خاله عاطی برام گرفتن. دستتون درد نکنه:

اینجا هم بعد از تولده که لباساتو در آورده بودیم و کمی گذاشتیم بدون لباس بمونی. تو هم کیف می کردی. این تل رو هم بابا جون برات امروز خریده بود. خوشکله. دستش درد نکنه:

 واین بود ماجرای بیست و هفتمین سالگرد تولد مامان وحیده و چهارمین ماهگرد ثنا خانوم مهربون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ماهان
10 اردیبهشت 92 9:45
تولددددددددددددددددددت مبارك خانمي صد سال به اين سالها دست آقاي همسريتون و ثنا جون و عاطي خانم درد نكنه ،،چه هدايايي مباركتون باشه انشالله
اين گلارم من و ماهان براتون ميفرستيم


ممنون خاله جون.
aunt fati
12 اردیبهشت 92 16:42
kollan hame chachouni
امیررضا و مامان
14 اردیبهشت 92 1:54
سلام عمه جون تولدت مبارک ببخشید که یکم دیر تبریک می گیم چون عروسی خاله بود فرصت نشد انشالله 10000000000 ساله بشی بوووووووووووووووووووووس


سلام عزیز دلم. ممنون . ایشالله خودتم 1000000000000000000ساله بشی