ثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضلثنا جان میوه زندگی مامان وحیده و بابا ابوالفضل، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

ثنا خانم مهربون

ماجرای شیر خوردن ثنا بانو

1392/2/10 8:32
نویسنده : مامان ثنا
314 بازدید
اشتراک گذاری

همه کس. جریان شیر خوردنت niniweblog.com فیلمی بود. همه میگفتن کمکی شیر خودم شیر خشک بهت بدم. من اول شیر نان برات خریدم. تو عروسی بودیم که شیر خوردی و تقریبا حدود 2 لیوان بالا آوردی. طوریکه لباسای من و خودت و خاله سمیه رو کثیف کردی. اینقد برات اذیت شدم که نگو. گفتن حتما شیر نان بهت نمی سازه. منم هامانا برات گرفتم. هامانا رو که خوردی همه بدنت قرمز شد. بردمت دکتر گفت احتمالا حساسیت داری. منم گفتم دیگه اصلا بهت هیچ شیری غیر از شیر خودم نمیدم. مگه 3 ماه بیشتر مونده که اینقدر دخترمو به این خاطر اذیت کنم. البته من سعی می کنم از اول 6 ماهگی بهت غذا بدم. خلاصه عزیز مامان به زبون بی زبونی بهم گفتی که من فقط شیر خودتو میخوام مامانی. البته ایتم بگم باباجونت از اول اصلا راضی نبود هت شیر خشک بدمniniweblog.com. بعدش که اینطور شد گفت همه طوره خودتو تقویت می کنم و چیزهای مقوی می خوری که اذیت نشی. niniweblog.com   منم که وظیفه خودم می دونم بهت شیر بدم. فقط گفتم شاید با شیر خودم سیر نشی. برا همین بهت شیرخشک بدم.

راستی یه خبر خوب. از وقتی به دنیا اومدی 2 نقطه که شبیه جوش بودن یکی تو چونت یکی کنار چشمت داشتی. کنار چشمیه همون اولا رفت. دکتر گفت اینم به مرور زمان میره. خداروشکر 9 اردیبهشت روز تولد من اون یکی هم رفت. این بزرگترین هدیه ای بود که بهم دادی عزیز دلم. niniweblog.comچند روز پیش هم که رفتیم خرید تو یه سوپر مارکت وزنت کردم. 5600 بودی. امروز هم قدت رو گرفتم 61 سانتیمتر بودی. الهی من قربون قدو بالات بشم کوچولوی مامان.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

SaYa
10 اردیبهشت 92 20:43
بدن انسان می تونه تا 45 واحد درد رو تحمل کنه. اما زمان تولد، یک زن تا 57 واحد درد رو احساس می کنه این معادل شکسته شدن همزمان 20 استخوانه! مادرتون رو دوست داشته باشید ... عزیزم روزت مبارک
مامان ماهان
11 اردیبهشت 92 9:28
سلام روزتون مبارك عزيزم،،از شما دوست گلم دعوت ميكنم تو آمار وب ما شركت كنين تا انشالله با برآورد كادوهاي روز زن ،برنامه ريزي وسيعي براي روز مرد با همديگه انجام بديم كه شرمنده همسري جوناااااااااا نشيم
راستي چون خواهرزاده منم اسمش ثنا هست و من خيلي دوسش دارم،،ارادت ويژه برا ثنا خانم دارم


سلام عزیزم. ممنون. ثنا خانوما همه خوب و دوست داشتنی اند. حتما ثنا خانوم شما هم همینطوره. درسته؟
مامان ماهان
11 اردیبهشت 92 10:19
اي ول مامان ثناي ناز چه سخاوتي و چه وقاري ،،خانوماي ايروني اينجوري نجيبن كه مردا تا ته ته دنيا طالبشونن ..دمت گرم گرم..ولي اگه باز كادو گرفتي بي خبر نذاريا..ممنون
darya
13 اردیبهشت 92 18:49
سلام مامان ثنا چه دخمل خوشگلی داری خدا برات نگهش داره عزیزم خوشحال میشم به منم سر بزنید